12 Reacties

10 maanden geleden

Ik volg even mee! Wat sterk, Je verhaal is helaas net ons verhaal! Wij zijn ook zoekende hoe ze wel in haar bed kan slapen S nachts en mijn partner weer in ons bed kan slapen.

10 maanden geleden

Ik zou hier ook graag een antwoord op willen hebben😊 Haar ledikant staat naast het bed maar er in slapen ho maar. Ook het in mijn armen in slaap vallen en later weg leggen is hier alleen maar mogelijk. Zelfs overdag kan ik de kamer niet uit met haar dutjes. 🥴 Dus ik volg.!

10 maanden geleden

Hoi! Ik slaap samen met mijn baby van 11 maanden en partner. Ik wil voorlopig nog niet stoppen, maar als ik wel zo ver ben en mijn kindje nog niet wil ik kijken of ik het met één van de gidsen van happycosleeper (ik ken haar via Instagram) kan doen. Misschien kan je hier eens naar kijken. Succes! Liefs

8 maanden geleden

Hee allemaal:) was heel benieuwd hoe het nu met jullie gaat en het slapen van jullie kindjes? Bij ons is het nog steeds lastig en slaapt ze nog bij ons in bed, valt voedend of in onze armen in slaap. maar we willen gaan oefenen met een groot matras bij haar in de kamer op grond waar we bij kunnen liggen en vervolgens weg kunnen gaan wanneer ze slaapt. In de hoop dat ze daar meer bewegingsvrijheid heeft en dat ze misschien minder vaak komt voor de voeding ( nog zo’n 6x per nacht) doordat we niet elk geluid zullen horen. Tegelijkertijd vind ik het nog wel spannend zo’n matras op de grond en zij die alle kanten op kan gaan..

8 maanden geleden

Reactie op Mays91

Hee allemaal:) was heel benieuwd hoe het nu met jullie gaat en het slapen v ...
Hier is de situatie nog ongewijzigd. We hebben destijds (toen ik mn eerste bericht schreef) wel geprobeerd om haar in een campingbedje te laten slapen. Dat werd m niet, haha. Snel daarna kantelde situatie ook, ze sliep weer sneller in en sliep weer zo goed als door. Ergens kreeg ik weer de rust om maar gewoon verder te gaan met het samen slapen.

8 maanden geleden

Misschien vind je het tricky.. maar wij hadden het zelfde probleem. Vorige maand ook voor hem een grondbed aangeschaft, zodat we hem in zn eigen bed inslaap kunnen laten vallen. Als hij slaapt kunnen we weg. Komt hij snachts, dan neem ik hem vaak wel tussen ons in, of als mn man werken is bij ons. Het is heel gek, maar hij slaapt er echt beter door & wij dus ook! Wij hebben dus wel altijd de camera aan staan, zodat we hem goed in de gaten kunnen houden. Hier was het na een lang moeilijk-slaap-jaar dus echt de moeite wel waard! Deken doen we nog verder weg zodat hij die niet kan pakken. En we hebben een soort bumper onder het hoeslaken voor de opening, zodat hij er niet perongeluk doorheen valt/kruipt.. maar zo kunnen wij er nog wel makkelijk in en uit. Hij slaapt snachts ook gerust door zn hele bed heen, kan liggen zoals hij wil, zonder direct zn hoofd te stoten!

8 maanden geleden

Reactie op Didjaa

Misschien vind je het tricky.. maar wij hadden het zelfde probleem. Vorige ...
Wat leuk! Ik zit ook te denken om zo’n vloerbedje te halen, alleen ben ik dus bang dat hij eruit valt/rolt/kruipt in zijn slaap. Kan jullie zoontje al lopen? Ons zoontje sliep tot 2 maanden geleden gewoon in eigen bedje, tot hij de RSV kreeg. Sindsdien wil hij niet zonder mij slapen. Tot vorige week bij ons in bed, en nu lig ik op een matras naast zijn bed.. Ik ben een lichte slapen en sliep erg onrustig als hij naast mij sliep waardoor hij weer onrustig werd. 😅

8 maanden geleden

Reactie op Lyænn

Wat leuk! Ik zit ook te denken om zo’n vloerbedje te halen, alleen ben ik d ...
Ai wat naar! Hopelijk maar een fase dat hij alleen met je wil slapen! (hier ook gehad, zonder RSV .. was heel vermoeiend) Hij loopt al sinds hij 8mnd is overal langs, klimt overal op, maar los durft hij nog steeds niet. We proberen het wel met diverse trucjes, maar hij is er nog nort aan toe. We gaan er eigenlijk altijd gelijk naar toe als we op de camera zien, of snachts als we hem horen. Omdat het compleet donker is op zn kamer, blijft hij meestal wachten tot we er zijn & kruipt hij er niet uit. Ik vond het ook mega spannend, maar tot nu toe gaat het eigenlijk super & slaap ik voor t eerst in maanden weer (bijna) zoals voorheen!

8 maanden geleden

Reactie op Didjaa

Misschien vind je het tricky.. maar wij hadden het zelfde probleem. Vorige ...
Wat mooi en goed om te lezen! Wat fijn dat het op dit manier werkt voor jullie:) fijn dat je een foto hebt toegevoegd dat geeft een mooi beeld. ben heel benieuwd hoe ze er bij ons op zal reageren 😇

8 maanden geleden

Bekijk Deryan Luxe Bedhekje - Veiligheidsleuningen - bedrand - perfect voor 77 t/m 180 cm en Montessoro-bedden op: https://www.bol.com/nl/p/deryan-luxe-bedhekje-veiligheidsleuningen-bedrand-perfect-voor-77-t-m-180-cm-montessoro-bedden/9300000043099401?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp deze bumper hebben we onder het hoeslaken bij de opening, nam voor mij wel enigsinds de onrust weg om hem daar alleen te laten slapen.

8 maanden geleden

Reactie op Didjaa

Ai wat naar! Hopelijk maar een fase dat hij alleen met je wil slapen! (hier ...
Ja ons zoontje precies hetzelfde; overal langs lopen maar nog niet durven los te laten! Hij heeft vannacht voor het eerst goed geslapen in zijn eigen bed 🙌🏼 Maar we gaan denk ik toch wel zo’n vloerbed halen. Ik vind het nog wel spannend omdat hij wel eens in zijn slaap gaat zitten. Vervolgens gooit hij zichzelf, op het matras (op zijn buik). Ik ben dan bang dat hij zo uit het bed vliegt, maar zo’n bumper van Deryan lijkt me wel handig! Thanks😊

8 maanden geleden

Reactie op Didjaa

Misschien vind je het tricky.. maar wij hadden het zelfde probleem. Vorige ...
Ook dit vloerbed gekocht. Hij moet nog geleverd worden maar veel hoop want ik loop half krom van het wiegen 😂