4 Reacties

3 jaar geleden

Onze dochter slaapt sowieso gewoon in haar kleding, ook in de nacht. Ze heeft een puck a baby slaapzak aan, ook overdag als ze in haar bed gaat slapen (dit is niet elk slaapje) Daarnaast een laken en een wollen dekentje. Als kleding heeft ze sokken, broekje, romper met lange mouw en een vestje aan. Overdag ook slofjes. Maar die trek ik wel uit!

3 jaar geleden

Ik kleed haar overdag niet om naar een pyjama. Beneden slaapt ze in haar eigen kleertjes en als ik haar overdag in bed leg dan doe ik dat in de inbakerdoek onder haar dekentje gewoon net als in de nacht.

3 jaar geleden

Hee! Ik doe bij elk slaapje zijn slaapzak van puckababy aan sinds ik een slaaproutine probeer te doen. Bij elk slaapje dezelfde handelingen uitvoeren en natuurlijk bij slaapsignalen hem in zijn bedje leggen. Wat ik doe als hij gelijk begint te huilen hem even oppakken, moe laten worden en dan nog een keer proberen. Of hem troosten vanuit zijn bedje werkt soms wel en soms niet. Sinds ik dat probeer vol te houden, valt hij hier goed in slaap! Als ik hem in bedje leg met zijn puckababy inbakerslaapzak, dan gewoon met zijn kleertjes en dekentje/lakentje. Ligt ook beetje aan de temperatuur op de kamer, bij puckababy staat toevallig op de site het TOG advies (wat je aangeeft bij welke temp). Dit verschilt wel per merk. Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

3 jaar geleden

Hi! Ik kleed idd mijn kleintje steeds aan en uit met slaapjes. Lang leve makkelijke pakjes! Haha