8 Reacties

10 maanden geleden

Hier al een paar weken meer problemen met slapen dan voor heen, maar sinds een week echt drama! Wijdde het hier aan sprong 7, maar die is net voorbij. Onze zoon is dinsdag 11mnd. Overdag ook half uur wiegen voor hij weggelegd kan worden, avond eender. 's Avonds laat rond 23-0.00u komt hij alweer.. meestal 1poging met wiegen, daarna gelijk bij ons in bed & slaapt hij wel. Liefst natuurlijk dat hij in zn bed slaapt.. maar hij doet het niet & bij ons wel. Geen idee wat het is, maar hoop dat het snel klaar is!

10 maanden geleden

Onze dochter 10,5 maand en al weken op en af met slapen en sinds gisteren echt weer een heel drama. Overdag ook krijsen. Soms in de middag zelfs niet slapen.... want ze verrekt het gewoon pff

10 maanden geleden

Gek hè! Gelukkig ben ik niet de enige. Zo wisselend hier, 2 dagen geleden sliep ze weer door dus dacht yes het is voorbij en nu zijn we weer lang en vaak bezig om haar in slaap te krijgen. We hebben haar begin deze week voor het eerst bij ons in bed proberen te pakken maar na 1,5u maar weer terug gelegd. Ze werd elke 10min huilend wakker. Maar als we met haar in de schommelstoel gaan zitten dan slaapt ze wel meteen, maar ho maar als je haar probeert terug te leggen

10 maanden geleden

Het lijkt r echt op dat veel kindjes rond de 10-11 maanden slecht. slapen en vaak wakker worden. Die van mij ook hoor haha, dacht misschien tandjes etc.. maar meer baby's hebben dit dus. En ze wil ook alleen bij papa en mama in bed

10 maanden geleden

Ja hier ook een drama! En ze drinkt voor m'n gevoel wel 4-5x per nacht🙈 ze gaat steeds zitten als ze wakker wordt en wil daarna met d'r hoofdje op mn been (inclusief dekbed) liggen maar dat vind ik niet veilig dus dan verplaats ik haar weer, danmoet ze weer huilen, leg ik haar toch maar weer aan de borst en na 1,5u herhaalt dit alles zich weer😆🤦‍♀️

10 maanden geleden

Ze is ook bijna 11 maanden trouwens.. maar dit duurt al wel n tijdje😬

10 maanden geleden

Goh hier ook sinds afgelopen vrijdag… dochter is bijna 11 maand😂🙈🤦🏼‍♀️

10 maanden geleden

Hier ook… ‘s nachts schreeuwen en rechtzitten in zijn bedje. Denk idd regressie. We laten hem wel ff schreeuwen. Vannacht was dit 5 min af en toe eens schreeuwen, maar zijn niet meer gaan kijken. We are tired 🤣