8 Reacties

één jaar geleden

Ik ben altijd onregelmatig ongesteld geweest, maar door de pil niet meer. Als ik voorheen weleens wat slordiger de pil slikte, kwam er weleens een doorbraak. Misschien is dat bij jou nu ook. Toch denk ik er niets anders op zit dan over enkele dagen een test te doen. 😅 Succes!

één jaar geleden

Ik ben 14-12 bevallen, was met eerste menstruatie ook begonnen met de pil. Maar sinds april iedere keer een week voor mn menstruatie een paar dagen spotten. En tijdens de stopweek had ik gewoon mn onttrekkingsbloeding. Ben eind aug nu gestopt met de pil, geen spotting meer & kans om mn cyclus weer te vinden.. helaas nu korte cyclussen van 19-21dagen gehad. (wel op dag 12/13 ovulatie🤷🏼‍♀️) Maar ik gok dat het spotting is. Je zou op je verwachtte NOD in de stopweek nog een testje kunnen doen voor de zekerheid.

één jaar geleden

Reactie op Didjaa

Ik ben 14-12 bevallen, was met eerste menstruatie ook begonnen met de pil. ...
Ik ben 12-12 bevallen, en na 6/8 weken weer begonnen met de anticonceptie. Nu is het gister begonnen en bloed ik vandaag nog. Maar wel echt minimaal… hoelang duurt een spotting normaal? Heb daar ook nog nooit van gehoord eigenlijk 😅 ik verwacht nu over een week mijn menstruatie.. maar moet ik nu dan stoppen met de pil? Of gewoon doorslikken tot de stopweek? Ik heb dit echt nog nooit eerder gehad

één jaar geleden

Reactie op xrvlvm17

Ik ben 12-12 bevallen, en na 6/8 weken weer begonnen met de anticonceptie. ...
Zou je pil wel doorslikken. Ik had het in het verleden ook nooit, maar kan door hormoonschommelingen komen.. Hier duurde spotting/doorbraakbloedingen wel 4/5 dagen.. ook 1x gehad dat het pas stopte na mn stopweek (zeeeer irritant) Heb altijd gewoon mn pilstrip afgemaakt & gestart na de stopweek met een nieuwe strip.. Enige optie is om een andere pil te overwegen, wil niet zeggen dat het dan niet meer gebeurt 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Didjaa

Zou je pil wel doorslikken. Ik had het in het verleden ook nooit, maar kan ...
Ah oke ga ik het even aankijken! En voor de zekerheid toch maar even een testje over een week 😅

één jaar geleden

Als je de pil 1x vergeet is hij niet betrouwbaar meer. Ik zou voor de zekerheid een test doen rond de tijd van de doorbraakbloeding. Want ook als je wel zwanger bent kan je een doorbraakbloeding krijgen omdat het geen echte menstruatie is.

één jaar geleden

Hoe is het nu?

één jaar geleden

Een eicel nestelt zich pas 6 tot 12 dagen na je ovulatie in je baarmoederwand. Dus als ik je verhaal goed lees en je op zaterdag migraine had (pil waarschijnlijk uitgespuugd) je op zondag vermoed een eisprong te hebben gehad + gemeenschap en je maandag? (Weet niet wanneer "nu" was) last hebt van licht bloedverlies, denk ik eerder dat dat komt door het niet juist innemen van de pil. Maar inderdaad de pil is niet meer betrouwbaar op deze manier en je was hem al een keer eerder vergeten deze maand, dus ik zou voor de zekerheid ook een testje doen. Migraine kan trouwens veroorzaakt worden door de anticonceptie pil...misschien een andere pil of anticonceptie middel overwegen?