Hallo dames,
Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft, maar ik slik na mijn bevalling (dec 22) weer de pil. Nu heb ik de laatste tijd echt zoveel migraine waardoor ik ook vaak moet overgeven. Ik was altijd stipt optijd met mijn pil heb er zelfs een wekker voor, alleen afgelopen maand door een chaotische maand met mijn zoontje etc wel is vergeten. Dan nam ik hem de volgende dag wel weer in! Nu heb ik zaterdag dus weer een migraine aanval gehad en snachts overgegeven. Ik neem mijn pil vaak rond 22:30. En ik heb gister gemeenschap gehad, ik had al wel een stekende pijn die dag en dacht misschien een verlaatte eisprong, maar nu heb ik ineens licht bloedverlies? Het is niet het zelfde als mijn menstruatie maar dit zou toch geen innesteling bloeding kunnen zijn? Ik heb nog 5 pillen in mijn strip & word meestal 3/4 dagen daarna ongesteld. Dus zou betekenen dat ik over 8/9 dagen mijn menstruatie zou moeten krijgen. Kan dit dus gewoon komen doordat ik hem 1 a 2 keer ben vergeten? En dan niet 2 dagen achter elkaar, maar over de hele strip zegmaar. Wat ik altijd hoorde is dat het pas komt als je hem vaker achter elkaar vergeet.. Sorry als het onduidelijk is, maaar ik heb lichte stress 😅