21 Reacties

één jaar geleden

Lijkt niet goed te worden droog gedept na badderen/ douchen. Sudocreme erop smeren schijnt goed te helpen.

één jaar geleden

Sudocreme

één jaar geleden

Heel goed droog houden/maken steeds. Het zijn denk ik smetplekken. Ik smeer direct bij roodheid al sudocreme op, dit werkt voor ons. Talkpoeder, zinkzalf doet hetzelfde.

één jaar geleden

We letten zeker op het drogen van de plooitjes hoor na het wassen. Extra zelfs! Is volgens mij wat door de warmte in de plooitjes. Sudocreme heb ik deze week geprobeerd... 😕

één jaar geleden

Bij mijn dochters werkt alleen bepanthen.

één jaar geleden

Hier ook af en toe door spugen loopt melk in haar nekje. Schoonmaken en dan talkpoeder doet wonderen

één jaar geleden

Mijn zoontje had het van de week ook heel erg. Ik heb er een paar keer kokosolie opgesmeerd en nu is het weg

één jaar geleden

Reactie op Stephaniie

Hier ook af en toe door spugen loopt melk in haar nekje. Schoonmaken en dan ...
Same here. Alleen doen wij er een beetje vaseline crème op na schoonmaken, werkt ook goed👌is weer zo goed als weg nu

één jaar geleden

Eerst een heeeel dun laagje zinkzalf en dan Engels pluksel erop

één jaar geleden

Engels pluksel gebruiken Voorkom huid-op-huid contact door een stuk Engels Pluksel tussen de huidplooien te plaatsen. Het wordt aangebracht met de ruwe zijde op de huid in de huidplooien. Het wordt dan gebruikt als 'zalflap' voor het afdekken van zalf op bijvoorbeeld ontstoken of smet plekken. Altijd de geruwde pluizige zijde (met of zonderzalf) op de huid aanbrengen. *even van internet gehaald

één jaar geleden

Wij hebben dit ook, zoontje is er enorm gevoelig aan. Als we 2x daags dit smeren is het daags nadien weg 😊

één jaar geleden

Ik doe er bij onze dochter zinkzalf op en helpt super goed!

één jaar geleden

Ik doe echt overal sudocreme op en het is voor ons een wondermiddel.. zo heb ik dat bij mn vorrige 2 ook altijd gedaan en nu bij de 3e ook weer ... Hoop dat t je helpt 🥰

één jaar geleden

Reactie op 3xmama_

Ik doe echt overal sudocreme op en het is voor ons een wondermiddel.. zo he ...
Ik ook! Een dun laagje werkt heel goed.

één jaar geleden

Mijn dochter had dit ook steeds ondanks goed afdrogen en insmeren, toen talk poeder gebruikt hielp meteen geen last meer gehad

één jaar geleden

Even update : vroedvrouw raadde daktarin poeder aan. Na 1 dag zagen we al een groot verschil!

één jaar geleden

Mijn zoontje heeft dit ook steeds. En als ik sudocreme smeer. Dan rolt dat tussen de plooien en gaat dan ruiken. Ik heb de reacties gelezen en ga talk poeder proberen ook. Vaseline deed ik om het te voorkomen. Maar werkt niet altijd.

één jaar geleden

Zinkzalf van zwitsal werkt hier super goed!

één jaar geleden

Wij hebben dit ook vaak! Iedere dag doen wij er talkpoeder op maar alsnog is het een beetje rood

één jaar geleden

Bepanthen! 👍🏼