9 Reacties

één jaar geleden

Ons dochtertje heeft er ook last van alleen dat komt omdat ze er exceem heeft zitten en daar erg last van heeft

één jaar geleden

Misschien heeft je dochtertje daar last van

VRIEND

één jaar geleden

Ik lees mee. Hier ook een kleintje van bijna 8 maanden die de laatste week veel op haar hoofdje krabt. Wel een beetje berg maar dat zou niet jeuken. Ik hou haar nageltjes heel kort.

één jaar geleden

Hier hetzelfde maar wel eczeem

één jaar geleden

Krabwantjes? Korstjes/ krabwondjes gaan ook jeuken dus zo blijft ze in die cirkel.

één jaar geleden

Reactie op Kim Middelkoop

Ons dochtertje heeft er ook last van alleen dat komt omdat ze er exceem hee ...
Hoe ben je erachter gekomen dat het eczeem is? Ik zie namelijk geen plekje, velletje of andere “rare” dingen tussen haar haartjes

één jaar geleden

Ons zoontje heeft er erg last van, zo erg dat hij zijn hoofdje tot bloedens toe open krabte. Het was een combinatie van berg en eczeem, nu alleen nog restje eczeem. We hebben toen olijfolie gebruikt tegen de berg en zalf van de dokter tegen eczeem en nog een vette zalf erbij gekregen. Verder sokjes over zijn handjes tijdens het slapen en goed in de gaten houden dat hij niet krabt Overigens kan warmte en droogte ook meespelen of een allergie?

één jaar geleden

Reactie op HBBF

Ons zoontje heeft er erg last van, zo erg dat hij zijn hoofdje tot bloedens ...
Ohh wat erg en zielig voor hem! Mijn dochter heeft dat (gelukkig) nog niet maar ze jeukt er wel op los. Vind het zielig ze kan gewoon niet slapen erdoor. Berg heeft ze gehad toen ze net was geboren maar zie nu helemaal niks raars op haar hoofdhuid. Ze is ook getest voor allergieën maar kwam niks uit🤷🏻‍♀️ heb het een nacht ingesmeerd met vaseline maar lijkt maar eventjes te werken.. huisarts neemt ons ook niet serieus dus ben echt aan het uit vogelen wat ik moet doen 🤦🏻‍♀️

één jaar geleden

Reactie op MommyOfSofia

Ohh wat erg en zielig voor hem! Mijn dochter heeft dat (gelukkig) nog niet ...
Het is niet echt een oplossing, maar een koel washandje gaf wel wat verlichting hier