10 Reacties

3 maanden geleden

Appart aanschaffen

3 maanden geleden

Reactie op Liesje98

Appart aanschaffen
Dat ding is al zoo duur😂😂😂

3 maanden geleden

Reactie op cagla aras

Dat ding is al zoo duur😂😂😂
Hahahaha ja en eerlijk ik hem hem aangeschaft werkelijk nooit gebruikt... ! En we hebben wel de voetensteun ook aangeschaft die is wel prettig! Moet wel zeggen we kregen de regenhoes er wel bij

3 maanden geleden

Reactie op Liesje98

Hahahaha ja en eerlijk ik hem hem aangeschaft werkelijk nooit gebruikt... ! ...
Wat een gedoe zeg zoveel losse dingen die niet inbegrepen zijn😂

3 maanden geleden

Reactie op cagla aras

Wat een gedoe zeg zoveel losse dingen die niet inbegrepen zijn😂
Jaa maar hij is t echt dubbel en dwars waard! Alleen de stang Ja ik vind het echt overbodig

3 maanden geleden

Ik vond vooral het inklappen met de veiligheidsbeugel niet handig. Was weer een extra handeling. Let op acties! Hij is vaak in de aanbieding.

3 maanden geleden

Reactie op iiiertje

Ik vond vooral het inklappen met de veiligheidsbeugel niet handig. Was weer ...
Ja groot gelijk! Je kunt hem niet inklappen he met de stang er aan.. daarom gebruiken wij hem denk ik nooit gedoe

3 maanden geleden

Reactie op Liesje98

Ja groot gelijk! Je kunt hem niet inklappen he met de stang er aan.. daarom ...
Overigens vind ik de buggy zelf wel heel fijn! In de winkel liet ze het inklappen zien met die veiligheidsbeugel. Hij kon idd niet helemaal plat.

3 maanden geleden

Reactie op iiiertje

Overigens vind ik de buggy zelf wel heel fijn! In de winkel liet ze het in ...
Nee precies maar de buggy zelf is het zo waard! We hebben de aer de aer+ kwam vlak erna uit maar zo blij mee

3 maanden geleden

Reactie op iiiertje

Overigens vind ik de buggy zelf wel heel fijn! In de winkel liet ze het in ...
Je kan hem perfect inklappen met de veiligheidsbeugel. Wij hebben ook een aer+ en nemen hem gewoon zo mee op het vliegtuig met de beugel aan. De beugel heeft aan beide kanten vanbinnen 2 knopjes. Als je deze indrukt kan je de beugel omplooien en kan de buggy perfect dichtgeklapt worden. Hij springt niet open. Werkt perfect 😁