21 Reacties

10 maanden geleden

Ik ben er super blij mee. Elke cent waard!

10 maanden geleden

Edit: Joolz air + om als buggy te gebruiken!

10 maanden geleden

Ik heb hem en ben er super tevreden over. Baby gaat in volledige ligstand. Hij is gemakkelijk en licht en rijdt lekker

10 maanden geleden

Hij is elke cent waard! De beste aankoop die we hebben gedaan

10 maanden geleden

Geweldig ding, zeker doen.

10 maanden geleden

Wij zijn er heel blij mee! Vind hem eigenlijk ook te duur maar hij is heel fijn. Met een hand in te klappen en ze zit goed rechtop.

10 maanden geleden

Hebben jullie allemaal de + ipv de 'normale'?

10 maanden geleden

We hebben de normale die was toen omdat de "+" kwam voor 350 euro en die bevalt zeer goed ! Ik zag wel ergens op internet dat die in blackfriday korting komt de aer +

10 maanden geleden

Reactie op Liesje98

We hebben de normale die was toen omdat de "+" kwam voor 350 euro en die be ...
Ja klopt! Babypark heeft de beste nu (€365). Wij hebben een Mutsy Nexo maar stiekem wil ik de Joolz 🤭

10 maanden geleden

Oh bij Babyplus €358 😂

10 maanden geleden

Reactie op Purk87

Ja klopt! Babypark heeft de beste nu (€365). Wij hebben een Mutsy Nexo maar ...
Haha snap ik! Wij twijfelden toen ook tussen joolz en een andere kan niet op de naam komen was ook 200 euro goedkoper zelfde formaat etc.. maar toch de joolz gedaan we gebruiken hem super vaak en veel en voordeel hij past in de bakfiets ! De buggy is echt in gebruik sinds 5/6 maand kinderwagen allang de deur uit

10 maanden geleden

Ik twijfel ook om hem aan te schaffen! In de winkel vond ik het nogal omslachtig om hem van zit- naar ligstand te verzetten. Ik had geen kind mee toen, maar hoe gaat dit als je kindje erin zit? Had verwacht (ook voor dat geld) dat het eenzelfde systeem zou zijn als bij de Joolz wandelwagen. En voor diegenen die hem hebben en waarvan de partner een stuk groter is; is het lastig dat je de hoogte van de stang niet kunt aanpassen? Denk dat het voor ons beiden nu net niet een fijne wandelhoogte heeft

10 maanden geleden

Wij hebben de Joolz aer + als extra buggy aangeschaft, deze past in de kleine auto van mijn partner. Ikzelf heb een groter model in de auto staan. Zo hebben we allebei altijd ene buggy bij de hand als de ander gaan werken is. Wij geven de buggy ook mee aan andere mensen als ze eens op onze dochter moeten letten. Heel compact en licht van gewicht. Wij hebben voor deze buggy gekozen omdat deze op het vliegtuig mee mag als handbagage. Dit vonden wij heel belangrijk omdat wij onze grote Joolz Geo 3 niet willen laten beschadigen in het ruim van het vliegtuig. Wij zijn er recent 3 dagen mee naar Disney gegaan en zijn super tevreden van de buggy. Onze voetenzak van de grote kinderwagen past er zelf in, heel handig.

10 maanden geleden

Wij hebben de aer sinds geboorte, eerst met bak en nu als buggy. Ja de rits naar ligstand is niet super gemakkelijk, maar het is niet dat je daar heel veel tussen wisselt: of slapen of zitten. De aer + heeft wel een paar dingen (zoals deze rits wat beter en een grotere mand) die wel Nice zijn, dus als je het geld hebt dan is dat wel het overwegen waard. Wij hebben dus nooit een gewone kinderwagen gehad, de aer icm draagzak is alles wat je nodig hebt 😀

10 maanden geleden

Wij hebben de Joolz Aer deze week aangeschaft en tot nu toe heel blij mee. Mijn man en ik zijn beiden redelijk lang en daarvoor is het echt een fijne buggy. Is ook super wendbaar en makkelijk in te klappen enz. Vonden het wel ook echt duur dus lang over nagedacht (en eerst een Easywalker via Markplaats gekocht maar was een miskoop) en uiteindelijk met Black Friday korting gekocht.

10 maanden geleden

Reactie op Roos__

Ik twijfel ook om hem aan te schaffen! In de winkel vond ik het nogal omsla ...
Wij gebruiken de ligstand eigenlijk niet... Maar het is op zich niet ingewikkeld. Je moet een rits open en dicht doen. Wij vinden het meevallen. Ik ben 1.59 en mijn vriend 1.84. We lopen er beiden goed mee. Ik zou het even in de winkel proberen.

10 maanden geleden

Ja doen! Is de investering echt waard. Wij hebben de + en die gaat helemaal in ligstand. Onze dochter ligt er heerlijk in te slapen tijdens een wandeling of als we uiteten gaan. Past overal in. Makkelijk mee te nemen.

10 maanden geleden

Wij hebben hem ook! En nu -15% bij joolz zag ik. Mega fan hier 🥰

10 maanden geleden

Top ding, idd alles waard!

10 maanden geleden

Ff