35 Reacties
3 jaar geleden
Het is volgens mij wel alleen de Joolz Day+ welke die korting heeft hoor! En inderdaad tot en met dit weekend.
3 jaar geleden
Reactie op MandyE💖💙
Wij zitten ook de denken aan de joolz kinderwagen alleen weet iemand wat no ...
Precies dezelfde vraag heb ik ook gesteld en kreeg ik ook niet echt een duidelijk antwoord bij de Babydump. De Geo heeft betere wieltjes begreep ik en kan je makkelijk ‘ombouwen’ naar een wagen voor meerdere kindjes. Ik begreep dat de Day dit helemaal niet kon, dus mocht er nog snel een tweede komen werd ons geadviseerd om dat sowieso voor de Geo te gaan.
3 jaar geleden
Reactie op Firsttimemomx
Precies dezelfde vraag heb ik ook gesteld en kreeg ik ook niet echt een dui ...
Ja dit hebben ze mij inderdaad ook gezegd. En inderdaad de wielen
3 jaar geleden
Reactie op MandyE💖💙
Lastige keuze vond je dat er kwa uiterlijke veel verschil was ? Of stonden ...
Qua uiterlijk ook niet super veel maar wel genoeg om voor de Geo te gaan. Het uiterlijk vond (vooral mijn vriend) wat strakker en de wielen kantelen naar binnen waardoor de kinderwagen in mijn kleine auto kan haha. Op de link https://klaarvoordebaby.nl/baby-uitzetlijst/beste-kinderwagen/verschil-joolz-day-en-geo/ hebben ze een filmpje gemaakt waarbij ze de wagens naast elkaar houden. Vond ik wel informatief!
3 jaar geleden
Reactie op CvR1989
Tot en met dit weekend! Volgens mij hebben ze nooit 15% en is dit wel uniek ...
Ja! Hoorde ik ook, we hebben ‘m gekocht 😍
3 jaar geleden
Reactie op Elieve
Ik heb de kinderwagen pas besteld en gisteren mogen ontvangen. Ik heb de Jo ...
Super leuk dat je je wagen ook zo snel al binnen hebt. 😍 Wij hebben hem ook besteld maar moeten nog even wachten. Welke kleur hebben jullie hem besteld? ☺️
3 jaar geleden
Wij gaan morgen de Joolz day+ bestellen, bij babypark stond volgens mij alleen bij Joolz day+ 15%korting. Maar weet niet zeker.😊
3 jaar geleden
Ik heb de Joolz Geo2. Net Black Friday zijn er ook wel vaak leuke combi deals (incl. voetenzak en adapters bijvoorbeeld).
Het verschil tussen de Day+ en Geo is voor zover ik weet dat de Geo een grotere boodschappenmand onderin heeft. En daarnaast is de Geo inderdaad om te bouwen naar duowagen met de uitbreidingsset.
Extra info: Geo2 wordt niet meer geproduceerd nu Geo3 net uit is. Accessoires ook niet meer. Er is enkel te krijgen wat nog in voorraad is bij Joolz of de (web)winkels (of Marktplaats).
3 jaar geleden
Reactie op Elieve
Erg blij mee en zeker met de aanbieding. Ik heb de kleur gorgeous grey! Wel ...
Ook heel gaaf! Weten jullie ook al wat het geslacht van jullie kindje wordt 💙💖?
Wij hebben gekozen voor Brilliant Black!
3 jaar geleden
Reactie op MandyE💖💙
Wij zitten ook de denken aan de joolz kinderwagen alleen weet iemand wat no ...
De geo3 zijn de wielen iets beter. Ook is de hoogte van de wieg een stukje hoger als bij de day+. De mand onderin voor boodschappen is een stuk groter bij de geo3 als bij de day+, en de geo3 kan je uitbreiden naar 2 kindjes. Zelf vind ik de afwerking van de zonneklep zegmaar niet mooi van de geo3, daar keek je vol tegen de rits aan, dit hebben de geo2, day+ enzo niet. Die ogen hierdoor wat sjieker vond ik persoonlijk. Ook begreep ik van de Joolz medewerker dat de geo2 uit het assortiment gaat.