12 Reacties

10 maanden geleden

Wij gaan een klimboog kopen, met een ikea speelmat combineren kun je hem ook als schommel of hut gebruiken.

10 maanden geleden

Hier de regenboog van grimms en een wobbel gekocht, beide cadeautjes leuk om samen met haar zus van 3 mee te spelen.

10 maanden geleden

Onze zoon wordt 11 december 1 en heeft al een ballenbak en dat is hier echt een enorm succes! Klimdriehoek hebben we sinds kort ook van de Aldi maar vind hij beduidend minder leuk nog (dus die staat klaar op zolder voor over een tijdje). Volg je gevoel! Hier is de ballenbak in ieder geval een topper

10 maanden geleden

Onze zoon wordt ook 10 december 1 jaar en hij krijgt van de Sint een Babygo Hobbel leeuw en voor zijn verjaardag een 3-in-1 duwfiets/driewieler

10 maanden geleden

Wij hebben de ballenbak al staan vanaf het kraamcadeau en ze kan er steeds meer mee. Zit nu in de fase om er zelf in en uit te klimmen dus een groot succes! Bezoekende kindjes vinden het ook erg leuk.

10 maanden geleden

Ehmm ik wilde vooral speelgoed kopen maar ons huis is al aardig vol...馃槄 denk dat we vooral wat gaan kopen voor buiten.. driewieler.. of zwembadje voor komende zomer.. Of zo"n waterspeeltafel.. liever 1 groot kado dan allemaal prut

10 maanden geleden

Zelf koop ik een muzieksetje denk ik! Wellicht nog wat vroeg maar ze vindt geluidjes en muziek maken erg leuk (we hebben een piano).

10 maanden geleden

Reactie op Lilizzy

Zelf koop ik een muzieksetje denk ik! Wellicht nog wat vroeg maar ze vindt ...
Ik weet niet wat je wilt kopen maar hier is het zeker nog niet te vroeg. Ze heeft de Hape Baby Einstein drumstel, een tamboerijn en een sambabal. Wordt veel mee gespeeld! Hape heeft ook een hele leuke houten piano.

10 maanden geleden

Reactie op Lilizzy

Zelf koop ik een muzieksetje denk ik! Wellicht nog wat vroeg maar ze vindt ...
Hape Baby Einstein magic touch piano bedoel ik! Staan ook op Vinted

10 maanden geleden

Reactie op Veer21

Ik weet niet wat je wilt kopen maar hier is het zeker nog niet te vroeg. Ze ...
Zo leuk!! Ja hier gebruikt ze het hele huis als drumstel hahha. Ben kersverse moeder en had wat commentaar gekregen van een andere moeder dat muziekinstrumenten nog gevaarlijk zijn 馃珷. Maar ik koop het sowieso. Ik merk dat er eigenlijk altijd mensen zijn die dingen "te vroeg" vinden maar niet ieder kindje is hetzelfde.

10 maanden geleden

Reactie op Lilizzy

Zo leuk!! Ja hier gebruikt ze het hele huis als drumstel hahha. Ben kersve ...
Oh nee joh, mijn dochter speelt hier al maanden mee. Ze slaat regelmatig iets tegen haar hoofd maar weet inmiddels dat dat hard is. Veel meer gevaar zie ik er niet in.

10 maanden geleden

Reactie op Lilizzy

Zo leuk!! Ja hier gebruikt ze het hele huis als drumstel hahha. Ben kersve ...
馃槄 trek het je niet aan. Onze dochter speelt ook al geruime tijd met de muziek instrumenten van haar zus. Samen is vooral geweldig. 馃槏 Bij de Hema heb je verschillende soorten. De tamboerijn is hier echt geweldig. Bij de opvang maken ze trouwens ook al muziek met verschillende instrumenten. Oja en voor sinterklaas krijgt ze een nijntje Gitaar 馃榿