26 Reacties

10 maanden geleden

Volg!

10 maanden geleden

Wij niet. Normaal altijd wel gedaan, maar ik ga me er dit jaar niet aan wagen 😅 zet wel zo'n klein boompje neer op de eettafel en wat andere deco 😊

10 maanden geleden

Wij wel we hebben hem altijd al hoog staan ook voor de kleine dame al en dat gaan we nu weer doen daarbij hebben we alleen maar plastic kerstballen

10 maanden geleden

Hier staat die al... 🤣 Wij hebben hem eerst kaal neergezet zodat ze er even aan kan wennen. Dit ook mede gedaan ivm onze kitten die al regelmatig in de boom hangt 🤣🌲

10 maanden geleden

Wij hebben járen niet gedaan, vanwege onze oudste en een onstuimige kat. Maar nu hebben we een tweede baby en wagen we ons er wel weer aan haha! Vandaag gezet. We hebben sinds kort wel een grondbox die we als 'hek' gebruiken. Dit omdat we een open trap in de woonkamer hebben en hij de waterbak en brokken bak van de katten ook iets te interessant vind. Nu kunnen we dus ook nog de kerstboom er mee afschermen 😊

10 maanden geleden

Ja, ze leert maar om er vanaf te blijven. Niet al te breekbare dingen onderin en zet de boom iets hoger.

10 maanden geleden

Dit jaar nog niet, maar dat is meer vanwege ruimtegebrek (box staat op de plek waar de kerstboom kan staan) Volgend jaar wel weer. Sinds ik kinderen heb hang ik mooie plastic ballen onderin. Mijn oudste mocht er dus gewoon even aan zitten, wel gezegd dat ze voorzichtig moest doen en ze er niet uit mocht halen. Na een paar dagen was het niet meer interessant en bleef ze er af. Dit jaar dus een klein boompje op de tafel helaas...de box wil ik echt nog niet weg hebben.

10 maanden geleden

Wij kopen wel een kerstboom en zetten hem buiten bij de voordeur. We doen er lichtjes in. We hebben er zicht op als we in huis bij de tv zitten. We hebben er wel de gezelligheid van en hoeven ons zoontje niet steeds uit de boom te plukken..🤣🤣🫣

10 maanden geleden

Gewoon doen!

10 maanden geleden

Haha, wij slaan dit jaar over. Ons zoontje heeft de grote plant (incl. potgrond) in onze woonkamer ook al een stuk of vier keer over zichzelf heengegooid sinds hij kan tijgeren grrr 😆. Die plant staat inmiddels in mijn werkruimte.

9 maanden geleden

Gisteren toch maar wel op gezet! Ze heeft er nog amper naar gekeken dus dat valt me alles mee 🤞

9 maanden geleden

Wij hebben dit jaar hiervoor gekozen. Een vilten kerstboom met vilten versiering die je er met klittenband op doet 😋 Komt ook wel doordat we met de box en al z’n speelgoed gewoon geen plek hebben voor een echte kerstboom.

9 maanden geleden

Zeker , box eruit kerstboom er in. En eerlijk de kleine meid vind het prima en zit er eigenlijk nooit aan.We hebben wel plastic ballen ivm met alle dieren en een nepboom dus geen naalden op de grond.

9 maanden geleden

Wij hebben dit jaar voor een kleine boom gekozen op de kast. Onze meid heeft nogal snelle handjes, en met al die glazen kerstballen zou dat niet ideaal geweest zijn in een grote boom 🤗

9 maanden geleden

Wij gaan morgen een halen maar willen wel de speeltafel ervoor zetten 🤭

9 maanden geleden

Hier wel ook neergezet! Ze heeft er soms wel interesse in om in de boom te gaan hangen/mooie kerstballen te pakken 🤣. Maar we leren haar dat dit niet mag. Dat gaat verder prima 😊

9 maanden geleden

Dit is onze kerstboom dit jaar.. onze zoon vind het prachtig en probeert er ondeugend aan te komen. Maar hij weet dat het niet mag en dat gaat (meestal) best goed.

9 maanden geleden

Reactie op Cil

Zeker , box eruit kerstboom er in. En eerlijk de kleine meid vind het prima ...
Precies hetzelfde hier. Hij zit aan ALLES in huis, echt een slopertje, maar heeft nog niks met de boom gedaan en kruipt er gewoon langs 🤣

9 maanden geleden

Wij hebben hem zo neergezet en ze kunnen er niet bij.

9 maanden geleden

Onze dochter vind het interessant maar meer dan even aanraken doet ze niet. Gelukkig hebben wij ooit plastic aangeschaft ivm onze kat. De onderkant bestaat uit plastic, alle mooie glazen ballen zitten hoog