59 Reacties
4 jaar geleden
Hier ook uitgerekend op de 26ste! 🙈 eerste echo gehad op 7w3d en de volgende staat pas op 13 weken gepland 🙈
4 jaar geleden
Hoi! Ik ben volgens mij verloskunde de 24e uitgerekend, zelf denk ik 25 gezien ovulatietest en 8 weken echo gaf 26 aan. Dinsdag termijnecho! Ben benieuwd 🤩.
Gelukkig ook een goeie hartslag gezien en dit keer was het vruchtzakje ook mooi formaat. De vorige keer zagen we ook hartslag maar was het vruchtzakje wat klein om het vruchtje. Dit is toen mis gegaan. Dus extra spannend!
Het gaat verder wel goed. Vooral vermoeidheid waar ik echt niet aan wennen kan. Maar mag niet klagen!hoe gaat het bij jou?
4 jaar geleden
Volgens de eerste echo 25-12, morgen termijnecho dus ik ben benieuwd wat eruit komt😊
4 jaar geleden
Uitgerekend op 31 december. Vandaag een prachtige echo gehad en mooi kloppend hartje gehoord

4 jaar geleden
25 december uitgerekend. Baby doet het goed! Ik voel me opzich ook goed op vermoeidheid na maar ook dat wordt wat beter.

4 jaar geleden
Ik ben uitgerekend op 25 december 🥰. Eerste echo met 8 weken gehad en as dinsdag de 2e 😍. Heel veel zin om de kleine weer te zien! Ik ben momenteel vooral heeeeeeel moe! En aangezien ik voor mezelf werk kan ik geen vrij nemen haha. Vanavond vertellen we het aan mijn ouders! Zin in!
4 jaar geleden
26e! Gister weer een mooie echo gehad. Ongelooflijk wat je allemaal al kunt zien 🥰 Kan niet wachten tot we over 3 weken de 13 weken echo hebben ❤️ Het wordt ineens zo echt allemaal.
Hoe zit het met de kwaaltjes bij jullie? Bij mij al een stuk beter al moet ik gek genoeg 1 of 2 keer per dag spugen terwijl ik helemaal niet misselijk ben. Het komt gewoon ineens opzetten, hebben meer van jullie dit (gehad)?

4 jaar geleden
Reactie op Abigail bby
Hoii geen kerst kindje maar wel een Sinterklaas kindje 🥰
Ook leuk!🥰🥰
4 jaar geleden
Reactie op Mommy_To_Be_C
Hier ook uitgerekend op de 26ste! 🙈 eerste echo gehad op 7w3d en de volgen ...
Oeh zoveel tijd er tussen😫
Ik zit nu al de dagen af te tellen voor mijzelf!
4 jaar geleden
Reactie op Evelienaa
Hoi! Ik ben volgens mij verloskunde de 24e uitgerekend, zelf denk ik 25 gez ...
Oeh spannend!
Ja die vermoeidheid nekt me.. ik werk nog gewoon fulltime, en ben kapster, dus is soms wel ff puzzelen met rust pakken tussendoor, maar het gaat goed gelukkig! Verder ook veel hoofdpijn.. maar is te overzien!
4 jaar geleden
Reactie op Steefjeee
Uitgetekend op de 25ste! Zwangerschap gaat goed op de extreme misselijkheid ...
Oeh.. ja dat hoop ik ook!
Ik had week 6 tm 9 ook wel last van misselijkheid, maar niet zo heftig.. gelukkig ook maar 1x over hoeven geven in al die tijd! Maar mijn misselijkheid is sinds deze week gelukkig over!
4 jaar geleden
Reactie op Ansie31
Hier ook een kerstkindje, 25e uitgerekend! Hebben de termijnecho al gehad m ...
Oeh, ik heb de termijnecho met 11+4
Ik hoop aan de ene kant ook wat eerder of later, aan de andere kant ook wel praktisch.. dan ben ik wel altijd vrij met de verjaardag van de kleine!
Én kunnen de opa’s, oma’s, ooms en tantes met kerst naar ons komen. 2 vliegen in 1 klap🫢
4 jaar geleden
Reactie op EllisvD
Vandaag termijn echo gehad, van 24-12 naar 22-12 gezet. Maar nr 1 was 3 dag ...
De uitgerekende datum is niet in steen vast gezet he, dus er is nog hoop😇
4 jaar geleden
Reactie op Shezzez
Ik ben uitgerekend op 24 december. Had een goed kloppend hartje met de vori ...
Ik ook 10 juni de termijn echo!
En ook naast vermoeidheid weinig kwaaltjes, gelukkig!!
Nog een weekje wachten en dan kunnen we ons kleintje weer zien🥰