13 Reacties

3 jaar geleden

Leuke vraag! Ik ben 7 December uitgerekend en heb inderdaad ook zitten denken aan de kerstkaarten maar niet in combinatie met het geboortekaartje. Op zich wel slim als je toch aan het zenden gaat om het samen te doen, al zegt mijn eerste ingeving apart. Ik zit te denken om zoiets als de afbeelding te doen. Dit is mijn 1e kindje dus geen idee of het onrealistisch is

3 jaar geleden

De kleine is op moment 5 december verwacht. Ik was aan denken hem een kerstpakje aan te doen en van hem een foto te maken met kerstgroet. Dit dan in de kaart toe te voegen. Het zal zo al een drukke periode zijn waarom niet makkelijk dan kiezen en meteen naast geboortekaartje een kerstgroet uit sturen 😉

3 jaar geleden

Ik dacht een “gewoon” geboortekaartje die ik overigens nog moet uitzoeken 😅 en last minute ene foto maken met mijn dochter en baby. En die snel afdrukken en toevoegen aan het kaartje

3 jaar geleden

Ik stuur altijd kerstkaarten, maar dat slaan we dit jaar over. Ik vind een Geboortekaartje voldoende, en leuk om daar volledig de aandacht naar toe te laten gaan ipv een combi.

3 jaar geleden

Uit eigen ervaring. Zelf 22 december jarig. Ik vind het het vreselijk dat het bij mijn geboorte kaartje erbij zat.

3 jaar geleden

Dank je wel voor jullie reacties! Ik denk er nog fftjes over na!

3 jaar geleden

Ik zou dat persoonlijk echt niet gaan combineren. Ik vind het veel leuker als een kind zijn/haar eigen moment heeft, want een geboorte is toch belangrijker dan mensen een fijne kerst wensen. 🙊

3 jaar geleden

Ik ben zelf jarig in december en hier een tip voor alle december moeders. Ik was altijd heel jaloers op m’n broer die in april jarig is. Hij kreeg dan een groot cadeau met z’n verjaardag én met kerst. Nu ik ouder ben snap ik dat je keuzes moet maken qua budget. Maar ik zou dus ook niet de geboorte combineren met kerst.

3 jaar geleden

Als je het weer zo bekijkt... Ik ga er over nadenken, maar misschien dat ik dan geen kerstkaarten verstuur. Dan slaan we een jaartje over. 😊👍

3 jaar geleden

Zou je niet een iets grotere envelop kunnen doen en gewoon 2 kaarten erin doen? Dan is het geboortekaartje altijd een opzichzelfstaand kaartje en de kerstkaart kunnen ze weggooien.

3 jaar geleden

Ik ben van plan het geboortekaartje gewoon te versturen en dan los klein kaartje/vlak erbij met daarop een sticker fijne kerstdagen & gelukkig nieuwjaar. Kan mijn inziens prima, geboortekaartje krijgt dan alsnog alle aandacht, maar mensen ook direct fijne feestdagen gewenst.

3 jaar geleden

Ik zou dit persoonlijk ook echt nooit combineren. De geboorte van een baby is toch 1000x belangrijker dan iemand een fijne kerst wensen. Ik merk sowieso dat kerstkaarten sturen bij ons niet meer echt een ding is, zoals dat vroeger wel was. Ik doe er alleen nog een in de brievenbus bij de mensen waarvan ik er zelf ook een heb gekregen. 😜

3 jaar geleden

Reactie op e242

Zou je niet een iets grotere envelop kunnen doen en gewoon 2 kaarten erin d ...
Dat bedoelde ik inderdaad ook. Zeker wel 2 losse kaartjes want vind de geboorte veel belangrijker! Dat is 1 ding wat zeker is. Maar zat te denken voor mensen die heel dichtbij staan er een los kaartje bij te doen. Niet voor iedereen🤭