22 Reacties

3 maanden geleden

Trouwens lekker even off topic van mijn eigen topic 🤣 ons zoontje slaapt nog heerlijk in zijn ledikant met hoge hekje. Is dat gek? Kindjes om mij heen beginnen echte peuterbedjes te krijgen maar ik zie de noodzaak hier nog niet. Vind het wel fijn dat hij er niet uit kan.

3 maanden geleden

Hier net zo. Zelfde setting zonder tuigje. Voorheen durfde ik snel de voordeur opendoen voor iemand terwijl ze in haar stoel zat. Nu durf ik dat niet meer 😆.

3 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Trouwens lekker even off topic van mijn eigen topic 🤣 ons zoontje slaapt n ...
Zodra ze er pas uit beginnen te klimmen is het vroeg genoeg om over te gaan op een peuterbed/ doorgroeien. Wij hebben dat ons ledikantje ook als peuterbed gebruikt kan worden dus tegen de tijd dat ze er uit klimt gaat dat erop en dan gaan we pas verder kijken

3 maanden geleden

Wij hebben een tuigje en dat bevalt goed. Zo weet ik zeker dat er in ieder geval 1 plek is waar ze veilig zit, bijvoorbeeld als ik nog eten pak uit de keuken.

3 maanden geleden

Reactie op Hejsan

Wij hebben een tuigje en dat bevalt goed. Zo weet ik zeker dat er in ieder ...
Ja he? Ik wil ook wel even rustig mijn eigen broodje smeren of koffie bijvullen. En nu ook combinatie met borstvoeding geven enzo. Je kindje wordt dus niet boos van het tuigje? Mijn man vind het een beetje zielig, maar ik vind dat de buggy ook een tuigje heeft en dat vinden we niet zielig haha. Eruit vallen vind ik zielig

3 maanden geleden

Reactie op Kim Middelkoop

Zodra ze er pas uit beginnen te klimmen is het vroeg genoeg om over te gaan ...
Top! Wij hebben indd ook nog een laag hekje erbij

3 maanden geleden

Ik ben heel blij met het tuigje!

3 maanden geleden

Hier ook al heel lang een tuigje voor onze klimgeit. Werkt heel goed en ze accepteert het ook prima. Van de week ook wel weer duidelijk dat het nodig is, de tweede tripptrapp stond net halfuur beneden omdat ik de newborn set erop wilde zetten voor m’n zoontje van 8 weken. Mevrouw was al zelf in de stoel geklommen waar de babyset nog op zat..

3 maanden geleden

We hebben trouwens een generiek tuigje van Bol voor een klein bedrag.

3 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Trouwens lekker even off topic van mijn eigen topic 🤣 ons zoontje slaapt n ...
Haha hier hetzelfde. Ik vind het ook nog helemaal prima zo. 😂 Ik heb zelfs de box nog, waar ze heerlijk in speelt. Ze is morgen 1,5 jaar. 🤪

3 maanden geleden

Reactie op LiEW

We hebben trouwens een generiek tuigje van Bol voor een klein bedrag.
Iedereen heel erg bedankt voor jullie ervaringen! @Liew dankjewel voor de tip, ik ga zeker even zoeken want dat scheelt een hoop geld. Vanmiddag gingen we even proberen te eten zonder de newborn set erop. Het ging beter dan we dachten maar ik zie mezelf niet zo eten met mijn zoontje en newborn als manlief weer werken gaat. Dus voor de veiligheid koop ik ook een tuigje voor mijn "klimgeit" goed verwoord door iemand hier onder 🤣✌️

3 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Iedereen heel erg bedankt voor jullie ervaringen! @Liew dankjewel voor de ...
Zonder de babyset* bedoel ik natuurlijk. Mijn hoofd is nog helemaal in de newborn fase met ons tweede kindje haha

3 maanden geleden

Ik ben heel blij met het tuigje!! Fijn om soms even gauw je handen vrij te hebben ... alleen heeft meneer hier ontdekt hoe hij z'n handjes er tussen kan wurmen om er toch los in te zitten 😵‍💫 En te strak doen vind ik ook weer zo iets ....

3 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Trouwens lekker even off topic van mijn eigen topic 🤣 ons zoontje slaapt n ...
Wij hebben ook nog een ledikantje met hoge hekjes. Ook de trip trap met een universeel tuigje (die ze ook bij ons op de kinderopvang gebruiken) en we hebben ook de box nog staan, maar dat begint wat een dumpplek te worden voor haar speelgoed. Die gaat er bijna uit, maar verder.. blij dat ik dat andere nog heb. Better safe than sorry denk ik dan maar😉

3 maanden geleden

Ik krijg hem hier niet in het tuigje. Klimt al een paar maanden van zijn stoel af. Kan hem sowieso nooit alleen laten. Hij zegt "uit" en moet dan meteen eruit. Tuigje is schreeuwen geblazen. In de kinderwagen kunnen we ook een paar maanden al geen tuigje meer. Ook schreeuwen geblazen. Wij hebben (nu 16 mnd oud) net de babyset eruit gehaald, zodat hij iig niet eruit klimt en nog over die beenhouwer heen moet. We schuiven hem goed aan bij de tafel en blijven ten alle tijden bij hem. Kan dat niet, dan gaat ie gewoon eruit.

3 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Ja he? Ik wil ook wel even rustig mijn eigen broodje smeren of koffie bijvu ...
Nee, niet boos oid. We deden ‘m wel al op jonge leeftijd om. Dus ze is het ook wel gewend. Ze ging steeds staan tijdens het eten en dat vonden we gevaarlijk. Nu is ze 1,5 en weet ze niet beter. Op het kdv heeft ze ook een tuigje om.

3 maanden geleden

Hier klom ze er met 9,5 maand al uit. Wij hebben toen een goedkoop tuigje gekocht van prenatal eigen merk. Deze hebben we met een beetje creativiteit aan vast gemaakt. Echt de oplossing. Ik denk dat als wij de set er deels afhalen ze er alleen maar uit klimt😂

3 maanden geleden

Ik heb hem indd besteld! Dank voor alle reacties. Zending is wel vertraagd zie ik. Update volgt als hij binnen is ✌️

3 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Trouwens lekker even off topic van mijn eigen topic 🤣 ons zoontje slaapt n ...
Mijn zoontje is ook 17 maanden en slaapt gewoon nog in zijn ledikant. Mijn oudste ging rond de 26 maanden over naar een peuterbed. Het werd toen tijd omdat hij steeds wakker werd in het ledikant omdat hij zijn hoofd steeds stootte. Ik vind 17 maanden echt nog jong hoor!! 🥹 Ben blij dat hij nog lekker slaapt in zijn ledikantje.

3 maanden geleden

Wij hadden hetzelfde, ook bij onze dochter. Bij beiden rond 15 maanden de beugel er af gehaald zodat ze zelf er in en uit kunnen klimmen, gaat hartstikke goed! En peuterbed zou ik nog niet doen. Pas als ze uit het ledikant gaan klimmen.