14 Reacties

één jaar geleden

Lekker mee-eten kan prima, hartstikke leuk!

één jaar geleden

Ik denk persoonlijk dat een pannenkoek voor een keertje geen kwaad kan.

één jaar geleden

Wat wij hadden gedaan is thuis al vers eten voor haar klaar gemaakt en dat meegenomen naar het resterende en daar gevraagd of ze het wilde opwarmen. Maar je zou het wel kunnen doen wij gaan binnenland ook weer uit eten met een verjaardag en dan eet ze ook mee voor het eerst

één jaar geleden

Mijn kind heeft maximaal 5 potjes gehad in haar leven en verder altijd 'normaal' eten gekregen. Ze eet ook pasta etc. In een restaurant vraag ik wat rijst met gekookte groenten voor haar (hebben ze altijd wel) en krijgt ze iets van ons bord. Of ik neem zelf een boterham mee rond lunchtijd, is nog nooit moeilijk over gedaan. Voor onderweg geven we weleens de zakjes van Ella's kitchen of Mama Deli. Dat zijn allebei merken met gewone maaltijden voor kinderen (dus niet gepureerd oid) en lekker makkelijk en snel. Warmen het vaak ook niet eens op.

één jaar geleden

Hier eet ze al met ons mee sinds ze 9 maanden is. Ze at gepureerd eten niet graag en wel wat wij aten. Op vakantie zijn wij uiteten geweest bij een all you can eat en heeft ze broccoli met appelmoes, patatjes en pannenkoekje gegeten. Bij een ander restaurant hadden ze geen eens een magnetron om haar eten op te warmen. Ik zou niet riskeren dat ze het niet kunnen opwarmen. Ik vind je geen loeder als je haar iets uit het restaurant te eten geeft hoor.

één jaar geleden

Lekker doen waar jullie je goed bij voelen, van een keer pannenkoeken vallen ze echt niet meteen om. Als het om suiker gaat kan je ook een kale pannenkoek bestellen bijvoorbeeld. En met Spaghetti zou je de saus apart kunnen vragen zodat je zelf kan doseren. Je zou ook nog zelf eten kunnen meenemen voor je kindje. Wij kiezen in een restaurant eigenlijk zelf altijd opties waar de Kids van mee kunnen eten en bestellen sowieso iets van brood vooral zodat ze dan al lekker wat te knagen hebben. Om je gerust te stellen, onze tweede heeft al heel wat meer gegeten dan onze oudste op die leeftijd. Denk aan een patatje hier en daar of een koekje. Dat hou je met een tweede bijna niet tegen. Als jullie voor de rest gewoon gezond en gevarieerd eten is er niets aan de hand :) geniet er van vanavond!

één jaar geleden

Wij zijn het weekend ook uiteten geweest. Onze zoon 11 maanden had een pannenkoeken ze hadden er wat fruit op gedaan hij heeft echt zitten smullen. Zo was het voor iedereen een feestje. 😃

één jaar geleden

Ohhhh wat zijn jullie lief. Ik was een beetje bang voor de reacties. Maar gelukkig zijn er meer ouders die dat doen voor af en toe een keertje. Ik kan zo onzeker worden van zulke dingen. Thuis krijgt ze heus ook wel eens wat "ongezonder", maar dan ziet niemand dat😂

één jaar geleden

Kan makkelijk. Al moet ik zeggen dat ze mij zowiezo een loeder moeder vinden omdat mijn baby (10 maanden) zijn eerste happy meal heeft gehad 🤭

één jaar geleden

Mijn baby at laatst pom van de Surinamer. Vond ze lekker en van een keertje wat zouter of zoeter krijgen ze heus niks. Dus ja af en toe gewoon even de regels laten varen levert heel veel plezier op imo

10 maanden geleden

Heerlijk, lekker doen! Gaan wij binnenkort ook gewoon doen. Lekker pannenkoekje, al hoop ik dat onze grote eter daar voldoende aan heeft. Thuis krijgt hij bijna 3 ons groente.

10 maanden geleden

Schat maak je niet druk over die pannenkoek! Wij hebben vorige week de eerste happy meal besteld omdat we uren lang in de file stonden en hij echt mega honger had! Dus we zijn maar langs de Mac gereden langs de snelweg

10 maanden geleden

Wij hebben gisteren thuis pannenkoeken gegeten en toen heeft onze dochter ook een pannenkoek gegeten. Ze eet het liefst alles wat wij ook eten🤭

10 maanden geleden

Oh joh dan ben ik een mega loeder, die van mij heeft laatst hapjes frikandel gekregen en hapjes pizza 😂. Smullen dat ze deed, was helemaal in haar element!