27 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op S-F

Afgelopen maandag ben ik (opnieuw) in gesprek gegaan met de twee vaste mw-e ...
Wat goed dat je het hebt aangegeven! Nu blijkt in ieder geval wel dat deze pm’ers niet werken met hun hart… er zijn gewoon vaste pauze tijden die vastgelegd moeten worden voor de GGD, dus deze medewerkers komen heus wel aan hun rust. Hopelijk vind je snel een alternatief!

7 maanden geleden

jeetje wat heftig dit. ook ik heb 18 jaar in de kinderopvang gewerkt, maar dit gelukkig nog nooit meegemaakt. dit kan en mag echt niet. als ik jou was ging mijn zoon daar niet meer heen en zou ik vanaf hogerhand een klacht indienen (ggd of via de gemeente). zo komen wij niet aan onze rust...kom op zeg, dat is echt te belachelijk voor woorden. sorry voor mijn directheid, maar dit kan echt niet goed zijn voor de ontwikkeling van de kinderen die daar naartoe gaan! goede kinderopvang is goed voor kinderen, maar slechte opvang doet ook echt slecht voor je kind. het is dat ik niet in Amsterdam woon, maar anders kwam ik met liefde op je zoontje passen! sterkte met de situatie en blijf je eigen gevoel volgen!

7 maanden geleden

Reactie op S-F

Afgelopen maandag ben ik (opnieuw) in gesprek gegaan met de twee vaste mw-e ...
Wat goed dat je in gesprek ben gegaan! Hun antw. is echter zo NIET oke!! Wat een onzin! Het is toch juist goed dat kindjes elkaar afwisselen in de slaapkamer met hun slaapjes? Dat gebeurd bij ons ook. Zo raken de kamertjes niet te vol en komt iedereen aan zijn/haar rust. En hoezo heb je als PM'er rust nodig? Je hoort gewoon keihard te werken hoor! Pauze (30 min bij een 9 uurs werkdag) hebben we allemaal gewoon recht op hoor! Dit kan echt niet! Ik snap heel goed dat je je kindje daar niet meer heen wil brengen. Maak hier alsjeblieft melding van bij de GGD! Deze kindjes en onwetende ouders moeten in bescherming genomen worden!

7 maanden geleden

Reactie op Freddy24

jeetje wat heftig dit. ook ik heb 18 jaar in de kinderopvang gewerkt, maar ...
dank je, super lieve reactie! en ben juist blij met jullie duidelijke reacties vanuit jullie ervaring en functie als pm-er, die bevestigen mijn gevoel (als leek).

7 maanden geleden

Reactie op BEG83

Wat goed dat je in gesprek ben gegaan! Hun antw. is echter zo NIET oke!! Wa ...
helemaal mee eens, nogmaals bedankt voor je reacties! Heb ik mega veel aan gehad en heb daardoor ook snel actie genomen.