8 Reacties

15 dagen geleden

Hoi, Door een moeilijke eerste bevalling heb ik ruim 1,5 gewacht om weer te proberen zwanger te worden. Ik had ook zwangerschapsdiabetes maar geen zwangerschapsvergiftiging. Verder eigenlijk gewoon een goede zwangerschap gehad. Hoe lang probeer je het nu? Pas toen mijn lichaam weer echt goed voelde, stond ik er weer voor open. En dat heeft best een tijd geduurd bij mij. Toen duurde het niet lang voor ik weer zwanger werd. Dacht dat het een paar maandjes zou duren, maar dat is niet het geval. De vorige keer duurde het wel ongeveer vier maanden. Komt je stress voort uit angst dat het sowieso niet meer gaat lukken? Of dat het snel most lukken? En kun je vanuit een ontspannen gevoel vertrouwen op je lichaam? Evt oefeningen daarvoor doen. En misschien info vragen aan een verloskundige of gynaecoloog over het krijgen van een tweede kindje? Groetjes

15 dagen geleden

Hoi hoi. Ik zie toch een streepje op jouw test? 🙊

15 dagen geleden

Ik zie ook een tweede streep je

15 dagen geleden

Bruine bloed kan ook oud bloed zijn of instelling bloed zijn dat had ik. En je vriendin die zal een keus maken wat goed voor haar zal zijn.

13 dagen geleden

Vorige keer heeft het 9 maanden geduurd en nu in juli mijn spiraal er weer uit laten halen. Moet zeggen dat het mij wel tegenvalt dat het nog niet gelukt is. Afgelopen week ook naar de osteopaat geweest. Hopelijk gaat dat helpen. Bewust een jaar gewacht ivm een spoedkeizersnede. In februari een afspraak willen plannen bij de gynaecoloog ivm vragen over complicaties bij mijn eerste zwangerschap. Ik kon daar toen in juli pas terecht…

13 dagen geleden

Bij de tweede duurde het bij mij 4 maanden, toen helaas een miskraam, toen ben ik 1 keer ongesteld geweest en toen was het raak. Al met al 7 maanden.

10 dagen geleden

Helaas weer ongesteld geworden, we gaan nu ronde 9 tegemoet. Mijn vriend heeft vandaag ook uitgesproken om misschien afspraak te maken met een arts. We stonden ook de eerste maanden heel nuchter in. Maar hoe meer maanden er strekken hoe meer de moed in m’n schoenen zakt. Bedankt voor jullie reacties 🤗 @RoosvSA hoop dat je ook snel een positieve uitslag in je handen mag krijgen. 🙏

10 dagen geleden

Wij hebben onze eerste dochter doormiddel van iui gekregen, we zijn sinds juni weer terug in het ziekenhuis en zit nu in de 3de ronde iui voor een 2de bij ons gaat helaas niks vanzelf