6 Reacties

10 maanden geleden

Hey! Jeetje wat vervelend.. ook voor jezelf! Heb nu 2 kindjes en moet zeggen dat het eerste jaar echt pittig is kwa verkoudheden en virusjes (na het eerste jaar wordt het beter), maar zoals jij het beschrijft lijkt me toch wel een tikkeltje erger. Ik denk dat het best oké is om aan te dringen dat ze toch wat beter gaan onderzoeken hoor. Zeker als jullie telkens zo kort slapen en ze slecht eet. Echt heel erg vervelend. Sterkte ermee! 🍀

10 maanden geleden

Poeh, dat klinkt zwaar. Wat hiervoor ook gezegd wordt; in het eerste jaar is het normaal dat ze veel virussen oppikken, ze moeten hun immuunsysteem immers nog opbouwen. Maar dit klinkt wel heftiger dan dat. Ik zou ook aandringen op verder onderzoek. Vooral ook dat wlechte eten en drinken lijkt mij niet fijn. En qua slaap voor jullie zelf; is er iemand die één keer een nachtje van jullie over kan nemen?

10 maanden geleden

Reactie op Anke_vv

Poeh, dat klinkt zwaar. Wat hiervoor ook gezegd wordt; in het eerste jaar ...
Jaa daarom vroeg ik me inderdaad af of dit normaal is. Ik wist dat ze in het begin veel oppikken, maar zo erg had ik het niet verwacht. Jaa mijn moeder doet dat met alle liefde💜 alleen merken wij dat wij dat dan vervelend vinden voor mijn moeder maar ook voor onze dochter. Als we bij mijn ouders zijn en ze is zo aan het huilen en niet wil slapen blijft ze bij mijn moeder veel langer huilen dan bijvoorbeeld bij mij of mijn vriend. Dus dan laten we haar een beetje met een dubbel gevoel achter. (Ze is nu in totaal 3x uit logeren geweest)

10 maanden geleden

Nou even een update. Vanmorgen de huisarts gebeld omdat we het dit keer echt niet vertrouwden. Ons meisje ligt nu in het ziekenhuis met het RS virus. Ze krijgt zuurstof en we zijn in goede handen. Hopelijk knapt ze snel op en hebben we snel onze vrolijke meid terug 💜

10 maanden geleden

Jeeetje, ook dat nog. Heel veel sterkte en beterschap voor jullie kleine meisje❤️ Dat ze maar snel weer opknapt!

10 maanden geleden

Wat heftig heel veel beterschap♥️ en sterkte voor jullie