7 Reacties

9 maanden geleden

Heeft je kindje buikpijn? Komen er tandjes door? Slaapagressie?

9 maanden geleden

Herkenbaar! Hier opeens sinds afgelopen dinsdag elke nacht meerdere keren overstuur wakker.. en heel vroeg wakker. Naar bed brengen gaat ook niet meer zo makkelijk... misschien toch die regressie?

9 maanden geleden

Hier ook sinds ze 11 maanden is. Ik denk slaapregressie of sprongetje. T is inmiddels iets minder heftig aan t worden. Afgelopen 2 nachten maar 2 keer eruit gehoeven, hopelijk is t weer bijna voorbij! Nog even volhouden 😉

9 maanden geleden

Exact dit met mijn kindje van ook bijna 1 jaar afgelopen 2 weken al. Zo ontzettend krijsen, ontroostbaar, zichzelf helemaal uit m’n armen gooien/overstrekken, niet meer zonder wiegen in slaap komen, snachts paar uur lang wakker en alleen tv even afleiding biedt, moeilijk te vermaken wanneer mee naar winkel, constant aan mij hangen. “Overgegegeven” aan dat hij nu bijna elke keer bij ons in bed slaapt, en het voelt fijn hem die geborgenheid te kunnen geven want merk dat hij dan ietsje beter slaapt. Mijn kindje heeft wel overduidelijk veel pijn aan zijn doorkomende tanden of kiezen want bijt ook veel en legt z’n hand op z’n wang. Maar dit duurt al ruim twee weken en pijnstillers op advies van huisarts kijken weinig te doen dus wellicht een combinatie van en pijn en sprong/regressie. Het is wel vreselijk zwaar en huil soms even met hem mee omdat ik me zo machteloos en moe voel. Herkenning dus!❤️ Ga vooral even naar huisarts wanneer je twijfelt of er iets is, heeft mij goed gedaan even iets van een professional te horen wat ik wel/niet kan doen. (Ik heb een hekel aan tv als afleiding bijvoorbeeld maar zij zei: als dat het enige is dat hij even niet huilt, laat hem lekker, hebben hij en jij even adempauze, je kan echt weinig verkeerd doen!) Heel veel sterkte!😘

9 maanden geleden

Er is een topic slaapregressie 11-12 mnd!! Kijk daar ff tussen 😘

9 maanden geleden

Heel herkenbaar! Wij hebben dit twee maanden gehad en het lijkt nu sinds een paar dagen weer normaal te worden.. we denken combinatie ontwikkelingen, tanden en ziek. Ik heb echt afgezien icm werk. Afwisselend wat uren opgenomen zodat ik overdag iets kon bijslapen anders is het niet vol te houden. Door dat krijsen sliepen we allebei niet en was afwisselen geen optie. Ik ben vorige week naar de huisarts geweest en bleek dat mijn dochter ook oorontsteking had. Heb je twijfels bezoek dan de huisarts zodat je baby wordt gecheckt. Sterkte!

9 maanden geleden

Dit hebben wij ook gehad wekenlang. Ze belande elke keer tussenin bij ons. Ze is nu net 1 jaar en het is voorbij!! Ze slaapt sinds een week beter als ooit te voren. Ik dacht op het moment toen ook dat het een gewoonte zou worden, maar uiteindelijk toch een slaapregressie denk ik geweest.