7 Reacties

10 maanden geleden

Yes, hier net hetzelfde met ‘s nachts wakker worden. Ons zoontje sliep door en sinds 2 weken wordt hij standaard wakker. Wij laten hem wel ff doen. Zou niet starten met tussen julllie te leggen want anders leer je nieuwe gewoontes aan. Laatste 2 nachten ist terug beter. Rond deze periode is er weer een slaapregressie. Ze ontwikkelen heel hard nu. Ik ga ervan uit dat t weer een fase is zoals vorige keren 🙈

10 maanden geleden

O hier nu netzo... Ze wordt 15 december 1... Afgelopen nacht wakker geweest van 11 tot half 3, verschrikkelijk. En als ik haar in haar eigen bed leg huilt ze zoooo hard. Heftig dit hoor

10 maanden geleden

Bij ons is deze periode net over. 4 weken lang hebben we dit gehad. Ik weet niet of het een slaapregressie was of dat ze te veel sliep overdag. Ik heb uiteindelijk de slaapjes overdag ingekort en toen sliep ze goed. 2x max een uur. Achteraf kan ik niet zeggen waar het aan lag.

10 maanden geleden

hier ook sinds enkele dagen dat hij snachts wakker wordt! en krijsen en krijsen… moeilijk troosten. wij hebben geprobeerd om hem te troosten en meteen weer op bed te leggen, maar het mag niet baten totdat wij gisteren het zelf erg zwaar hadden en hem snachts toch maar bij ons op bed hebben gelegd… al wil je het niet maar niks wil baten bij ons… slaapregressie en verlatingsangst… we hebben ons er maar bij neergelegd, zijn ledikant bij ons op de kamer gezet vandaag voor het eerst zodat hij dan toch bij ons is maar wel in zijn eigen bed.. ik ben benieuwd. hoop dat deze fase sneeeeelll voorbij is

10 maanden geleden

hier nu ook 2 dagen dat hii snachts een uur wakker is en niet wilt slapen😣 hopelijk snel weer voorbij

10 maanden geleden

Hier ook, bijna 1 jaar en wordt eindeloos vaak wakker snachts en gilt dan zn longen uit z'n lijf. Ik kan niet meer 😖. Hij is ook nog eens strontverkouden en er komen tanden door dus ik weet niet zo goed waar het nou door komt.. zetpil lijkt niks te doen dus dan denk ik pijn uit te sluiten. Ellende, ik hoop maar dat dit snel over gaat 😞

10 maanden geleden

Hier ook... Terugleggen in bed is onmogelijk. Ze slaapt gelukkig na de fles wel tussen ons in dus dat doen we nu maar... Hopelijk is het een sprongetje ofzo