27 Reacties

één jaar geleden

Ah jeetje, vervelend hè! Heeft ze nog wel genoeg plasluiers? En huilen met traantjes ? Dat is even het belangrijkste. Anders even de huisarts bellen misschien heeft ze nog ergens last van? Misschien speelt sprongetje/slaapregressie ook nog mee hoor

één jaar geleden

Miss kan je vaker aanbieden. Zodat er wel wat binnen komt.

één jaar geleden

hap bellen lijkt me

één jaar geleden

Als je kindje nog huilt met traantjes en genoeg speeksel heeft is er nog niks om meteen de doktor voor te bellen. Als je dit zelf prettiger vind wel doen natuurlijk. Zodra je kindje dit niet heeft is die aan het uitdrogen en moet je dus ook meteen bellen.

één jaar geleden

Geef je bv of fles, heb je geprobeerd het anders aan te bieden? 360 graden beker? Eventueel bv. Komkommer aanbieden, of een zelf gemaakt ijsje van wat melk en sappig fruit. Wellicht gaat dat wel en zo krijgt ze toch vocht binnen. Geen idee maar zou het kunnen dan ze gezien de hoge koorts last heeft van tandjes of zere keel. Dan helpt iets kouds Ik zou sowieso wel even de hal bellen met dit warme weer is vochtinname wel belangrijk. Sterkte

één jaar geleden

Reactie op Qkct

Als je kindje nog huilt met traantjes en genoeg speeksel heeft is er nog ni ...
Zodra je kindje dit heeft is het al uitgedroogd. Dat wil je voor zijn. Ik persoonlijk denk dat een telefoontje naar de huisartsenpost niet slecht is. Vocht aanbieden kan ook met een lepeltje, dit zou je eens kunnen proberen.

één jaar geleden

Ons zoontje weigert nu met doorkomen van zijn tanden ook wel eens de fles. Bij hem hebben we de melk koud aangeboden en dit gaat er dan gelukkig goed in. Ik weet niet of jullie dit al geprobeerd hebben maar het is het proberen waard.

één jaar geleden

Met koorts hebben we de spoed gecontacteerd en ze wouden niet eens dat we langs kwamen raadde om de 4 een pijnstiller te geven en dit van verschillende merken telkens 😅 daarom zijn wij zo radeloos… verschillende flessen hebben we ook geprobeerd maar niet gelukt helaas met de groentehapjes lukt het ons nog gelukkig daarom bied ik extra aan dat ze de genoege vocht binnen krijgt…

één jaar geleden

Reactie op Kersje12

Ons zoontje weigert nu met doorkomen van zijn tanden ook wel eens de fles. ...
Hoe koud moet de water zijn dan

één jaar geleden

Reactie op baby1994

Ah jeetje, vervelend hè! Heeft ze nog wel genoeg plasluiers? En huilen met ...
Plasluiers vallen mee maar ook niet veel eigenlijk… en traantjes heeft ze wel als ze hard huilt.. pff zo lastige periode

één jaar geleden

Gaat het vandaag al beter ? Anders bel je gewoon even de huisarts :)

één jaar geleden

We zijn gisteravond na de huisartsenpost langs geweest gelijk gedacht hebben ze ons niet echt verder geholpen ze zeiden dat het niet zo erg was dat ze niet drinkt… dus nog steeds op zoek na een oplossing en ze drinkt nog steeds niet alleen deze morgen is het gelukt om een halve flesje dus 90cc te drinken

één jaar geleden

Reactie op Ayy_

Hoe koud moet de water zijn dan
Ik doe er koud kraanwater in, ook niet te koud. Hoe gaat het nu met jullie kleine?

één jaar geleden

Reactie op Kersje12

Ik doe er koud kraanwater in, ook niet te koud. Hoe gaat het nu met jullie ...
Ze heeft nog steeds niks gedronken😔 heb naar de kinderarts gebeld morgen mogen we langs gaan hoop dat er niks ergs is 😔

één jaar geleden

Bleh vervelend zeg.. probeer maar gewoon zoveel mogelijk aan te bieden.. elke druppel is weer iets. Hopelijk slapen jullie goed vanavond en is het snel morgen. Is ze nog heel erg huilerig ? Ook nog koorts of is deze nog steeds gezakt

één jaar geleden

Koorts heeft ze niemeer gehad maar ze is wel huilerig ook in slaap gaan is plots een drama geworden hoop dat het alleen maar tandjes zijn🥲 namiddag moeten we kinderarts kijken wat ze daar zeggen

één jaar geleden

Reactie op Ayy_

Koorts heeft ze niemeer gehad maar ze is wel huilerig ook in slaap gaan is ...
Hoop dat ze snel weer op gaat knappen en dat de kinderarts jullie kan helpen. Succes vandaag 🩷

één jaar geleden

Succes! Hopelijk valt het mee

één jaar geleden

Hoe is het met je dochter? Hoe is het bij de kinderarts gegaan (als ik vragen mag?)

één jaar geleden

Ze heeft nog steeds niet gedronken helaas alleen deze morgen in haar slaap een beetje met moeite, ze had blijkbaar blaartjes in haar keel daarom dat ze ook koorts had en ook daarom dat ze niet wil drinken zei ze we moeten alleen pijnstiller gebruiken en zal vanzelf weg gaan zeiden ze maar hoelang het zou duren weten ze niet… gek dat de andere dokter het niet gezien heeft terwijl zij beter had gekeken in de keel anders was ze mss nu al terug beter. Maar we zijn blij dat we al een antwoord hebben op zn minst