27 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Ayy_

Ze heeft nog steeds niet gedronken helaas alleen deze morgen in haar slaap ...
Heb je mijn tips gebruikt?? Komkommer, ijsjes als je kindje niet drinkt is er toch serieus kans op uitdroging.

één jaar geleden

Reactie op Ayy_

Ze heeft nog steeds niet gedronken helaas alleen deze morgen in haar slaap ...
Heeft ze ook blaartjes bij haar handjes en voetjes? Want dan kan het hand-mond-voet zeer zijn. Je zou dan eens kunnen proberen om met de temperatuur te spelen van de voeding. Als het te warm is kan het bijvoorbeeld zeer doen. Ook kan zuurder eten (yoghurt en fruithapje) dan zeer doen. Beterschap!

één jaar geleden

Reactie op MissG86

Heeft ze ook blaartjes bij haar handjes en voetjes? Want dan kan het hand-m ...
Blaartjes in de keel kan trouwens ook een allergie zijn. Ik krijg dit bijvoorbeeld door mijn kattenallergie in mijn gehemelte, ik krijg er ook keelpijn van. Ik weet niet of jullie huisdieren hebben of van wasmiddel of voeding gewisseld zijn ofzo?

één jaar geleden

Reactie op Wao

Heb je mijn tips gebruikt?? Komkommer, ijsjes als je kindje niet drinkt is ...
Ja hoor we van al de tips gebruik gemaakt heel erg bedankt!

één jaar geleden

Reactie op MissG86

Heeft ze ook blaartjes bij haar handjes en voetjes? Want dan kan het hand-m ...
Nee op haar lichaam is niks te zien gelukkig maar had wel eerste keer pindakaas laten proeven zou dat dan een allergische reactie zijn vandat? Verder heeft ze wel op haar lichaam niks. Huisdieren hebben we ook niet heeft ze ook niet gezien nu😳

één jaar geleden

Reactie op Ayy_

Nee op haar lichaam is niks te zien gelukkig maar had wel eerste keer pinda ...
Zou natuurlijk kunnen, dat het een reactie op de pindakaas is. Ik weet niet of jullie dit dan ook meerdere dagen gegeven is? Was het maar één keer, kan ik mij niet voorstellen dat ze daar zo lang last van heeft. Hoe gaat het nu met haar?

één jaar geleden

*gegeven hebben