1124 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Floki

Ik ga zo ook bloedprikken! Gaat dat van jou toevallig ook naar MUMC? Is er ...
Mijne gaat naar VUMC!

2 jaar geleden

Reactie op Floki

Ik ga zo ook bloedprikken! Gaat dat van jou toevallig ook naar MUMC? Is er ...
Uitslag krijg je binnen 10 werkdagen 馃槆 mijn verloskundige belt me dan met de uitslag. Die van mij is ook naar Maastricht

2 jaar geleden

Laten jullie het weten als de uitslag binnen is? Ik ga duimen voor goeie uitslagen

2 jaar geleden

Reactie op GKilic

Wow vet duidelijke nub ook!
Haha meisje lijkt het op h猫?

2 jaar geleden

Reactie op MBB11

Haha meisje lijkt het op h猫?
Ja idd! Jammer dat het pas vanaf 12 weken geldig is haha 馃槢

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Super mooi! Voor wanneer heb je de geslachtsecho gepland met hoeveel weken? ...
15+4 !! 馃槏 Vorige keer had ik pech met de NIPT toen duurde het langer als 10 werkdagen 馃ゲ Zoals ik het zag in de november groep is maastricht nu wat rustiger/sneller

2 jaar geleden

Reactie op Floki

15+4 !! 馃槏 Vorige keer had ik pech met de NIPT toen duurde het langer als 1 ...
Wat fijn ja! Ben benieuwd naar de uitslagen hihi 馃挄

2 jaar geleden

Hallo allemaal wat leuk dat deze topic is gemaakt. Ik ben voor nu 5 dec uitgerekend. Ik ben vandaag 11 weken zwanger en morgen heb ik de 11 weken echo en krijg ik de NiPT bloed test. Ben erg benieuwd en hoop dat alles goed is. Dit wordt mijn 3e kindje. Fijne dag allemaal鈾♀櫋

2 jaar geleden

Zijn er meer dames die het geslacht niet willen weten tijdens de zwangerschap? 馃挍

2 jaar geleden

Nou bloedprikken was hel. 6 buisjes waaronder dan de 2 voor de NIPT zijn we bij het laatste buisje voor de nipt... Houd mijn ader er mee op geen bloed meer. Kon de verpleegkundige niks aan doen natuurlijk. Dus naald eruit paniek want het zijn speciale NIPT buisjes, nieuwe gepakt en nog een keer prikken in mn andere arm... Maaaaaar het is gepiept 馃ゲ

2 jaar geleden

Reactie op Floki

Nou bloedprikken was hel. 6 buisjes waaronder dan de 2 voor de NIPT zijn we ...
Inderdaad is niet fijn. Ik moest in totaal 8 buisjes gisteren en urine. Was heel blij dat ze een goede ader had. Vind bloedprikken helemaal niet erg. Maar heb ook wel is gehad dat ze 3 keer opnieuw een andere ader moesten proberen 馃檲

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Inderdaad is niet fijn. Ik moest in totaal 8 buisjes gisteren en urine. Was ...
Nee ben er gelukkig ook niet bang van, maar fijn is anders 馃槄 Nu een weekje wachten gelukkig heb ik na morgen een weekje vrij 馃ぉ

2 jaar geleden

Reactie op Floki

Nee ben er gelukkig ook niet bang van, maar fijn is anders 馃槄 Nu een weekj ...
Heerlijk! Ja wij vertrekken zondag ook. Even lekker rust en genieten van alles 馃槏

2 jaar geleden

Ik ben 7 december uitgerekend is ons derde kindje, we hebben al 2 dochters

2 jaar geleden

Wij hebben nog niks gekocht wel al wat gekregen, we hadden ook echt alles al weggedaan. Morgen komt de kamer die we gekregen hebben.

2 jaar geleden

Vanochtend mijn termijnecho gehad en alles is ok! Ben iets vooruit gezet en uitgerekend op 2 december 馃槉 Volgende week maandag de NIPT

2 jaar geleden

Vanochtend de termijnecho gehad. Uitgerekend 03-12-2022. 馃グ

2 jaar geleden

Reactie op Koalabeertje

Zijn er meer dames die het geslacht niet willen weten tijdens de zwangersch ...
Nou ik kan dat niet hoor. Het liefst zie ik op de zwangerschapstest al staan wat het is 馃檲馃ぃ.

2 jaar geleden

Reactie op GKilic

Nou ik kan dat niet hoor. Het liefst zie ik op de zwangerschapstest al staa ...
Plus 1 馃槀 ben veel te nieuwsgierig 馃槆

2 jaar geleden

Ik ben vandaag 11+5 en heb sinds een week ontzettende hoofdpijn. Vooral in de avond. Iemand anders ook last van? Ik drink wel genoeg 馃ゲ馃ゲ