1124 Reacties

2 jaar geleden

Morgen de termijnecho, best spannend! Gelukkig in de ochtend, dat scheelt wachten haha. Wij willen het geslacht ook niet weten. Bij de 1e ook niet, was zo bijzonder! 😊

2 jaar geleden

Hoi hoi, wij zijn net bij de termijn echo terug gezet van 9dec naar 7 dec. Nu 11w+2. Heel onwerkelijk maar zo prachtig om baby'tje te zien bewegen op de termijn echo! Hoezo voel ik er niks van? Hij/zij was echt mega druk 😄 Volgende spannende moment de NIPT uitslag 🤞🤞 Oh en wij willen het geslacht ook nog niet weten... het is onze 1e, we laten ons verrassen!

2 jaar geleden

Reactie op Kary88

Hoi hoi, wij zijn net bij de termijn echo terug gezet van 9dec naar 7 dec. ...
Dan zijn wij even ver haha. We waren ook van 9 dec naar 7 dec gezet

2 jaar geleden

Reactie op Koalabeertje

Leuk! Dan zijn we (voorlopig) met zijn tweeën in deze groep volgens mij hah ...
Mijn vriend twijfelt ook nog of hij het wil weten en of we het dan eventueel ook zouden delen met vrienden/familie. Vanuit praktisch oogpunt zou ik het wel graag willen weten🙈

2 jaar geleden

Hebben jullie ook zo een last van een schommelende bloeddruk? Ene moment is me onderdruk te laag en andere moment is de bovendruk te laag voel me er zo beroerd door

2 jaar geleden

Reactie op Sarah1989

Hebben jullie ook zo een last van een schommelende bloeddruk? Ene moment is ...
Ik heb hier geen last van, wel van steken in mijn hartstreek bij inspanning 🤷‍♀️ Heb mijn bloeddruk overigens nog niet gemeten

2 jaar geleden

Reactie op Ange355

Mijn vriend twijfelt ook nog of hij het wil weten en of we het dan eventuee ...
Ik ben altijd benieuwd waarom mensen het praktischer vinden. Tenzij je letterlijk álles in roze/blauw gaat kopen, maar.. Je kunt een babybadje toch ook prima in het wit aanschaffen bijvoorbeeld? Ik kan echt alleen bedenken dat je kleding dan voor jongen of meisje wilt kopen, maar alle andere spullen zijn toch allemaal neutraal? Baby kamer meubels, kinderwagen, autostoel, verzorgingsproducten, hydrofiele doeken, kruiken, etcetc. 🙊

2 jaar geleden

Reactie op Koalabeertje

Ik ben altijd benieuwd waarom mensen het praktischer vinden. Tenzij je lett ...
Het gaat mij idd om de niet neutrale kinder kleding🤣🤣 verder kan alles idd neutraal zoals je zelf al aangeeft.

2 jaar geleden

Reactie op Koalabeertje

Ik ben altijd benieuwd waarom mensen het praktischer vinden. Tenzij je lett ...
Hahaha snap goed je benieuwdheid. Wij zijn allebei te nieuwsgierig 😂 en ik wil graag de kinderkamer klaar hebben gericht op een jongen of meisje. We kopen de meubels neutraal en aankleding met kleur. (Wit is sws mij favo kleur). En ik wil ook graag specifieker kleding kopen. Merken op de 9 maanden beurs hoe weinig kleding neutraal was. 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Kahoe

Ik heb hier geen last van, wel van steken in mijn hartstreek bij inspanning ...
Lijkt me ook echt niet fijn

2 jaar geleden

Nipt met nevenbevindingen uitslag binnen. Alles was helemaal top. Dus wij zijn helemaal gelukkig.🥰

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Nipt met nevenbevindingen uitslag binnen. Alles was helemaal top. Dus wij z ...
Gefeliciteerd 🥳!!

2 jaar geleden

Wij hebben ervoor gekozen de nipt niet te doen wel de 13 wekenecho. En onze reden hiervoor er kan altijd wel iets gebeuren in de zwangerschap of tijdens de bevalling. We kennen iemand waarvan het kindje helemaal gezond was maar tijdens de bevalling complicaties waren waardoor het kindje gehandicapt is geraakt

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Nipt met nevenbevindingen uitslag binnen. Alles was helemaal top. Dus wij z ...
Gefeliciteerd! Hier ook de uitslag gekregen binnen 7 dagen. Zo opgelucht 🎉

2 jaar geleden

Reactie op Sarah1989

Wij hebben ervoor gekozen de nipt niet te doen wel de 13 wekenecho. En onz ...
Maar dat er altijd iets kan gebeuren staat toch los van een (niet-levensvatbare) ziekte?

2 jaar geleden

Reactie op Koalabeertje

Maar dat er altijd iets kan gebeuren staat toch los van een (niet-levensvat ...
Ben ook niet mee

2 jaar geleden

Reactie op Koalabeertje

Maar dat er altijd iets kan gebeuren staat toch los van een (niet-levensvat ...
Dat klopt ook wel maar bij onze andere 2 kinderen hadden we er ook voor gekozen het niet te doen

2 jaar geleden

Ik heb vandaag de 12 weken echo gehad! En alles was goed met de kleine, die was lekker wakker en rond aan het spartelen en even zwaaien😍 en eindelijk het hartje gezien! Plus de kleine was zo hard gegroeid dat ze de datum aangepast hebben naar 2 dec. Inplaats van 5 dec.

2 jaar geleden

Hey! Hier uitgerekende datum 4 december. Vandaag de 12 weken echo gehad, super bijzonder om te zien hoeveel het gegroeid is na de 8 weken echo. Echt al een mensje. 3 juni de 13 weken echo en we gaan een afspraak maken voor de NIPT. We hebben tot nu toe nog niks gekocht, ben er nog niet aan toe denk ik. Bang dat het toch nog mis gaat. Ik had besloten dat ik na de (goede) 12 weken echo het eerste kleding setje ging kopen. Wel de winkels in geweest, maar uiteindelijk niks gekocht. Toch gek, hoe dat blijkbaar in je hoofd zit. Desalniettemin, een hele fijne dag vandaag. Super tof om deze echo gehad te hebben en heel erg blij dat alles goed was.

2 jaar geleden

Ik ben 3 december uitgerekend. Vandaag een goede uitslag van de NIPT (+ nevenbevindingen) gehad dus dat is een enorme opluchting. 1 juni hebben wij de 13 weken echo. Ik voel me op vermoeidheid na nu heel goed eigenlijk! Wij willen weten wat het wordt en hebben met 16 weken een pretecho.😊