1124 Reacties

2 jaar geleden

Ohhh ik heb morgen mn 13 weken echo, hoop zo dat we het ook duidelijk kunnen zien! Heb geen geduld meer 馃槄 Helaas nog geen uitslag van de Nipt (23 geprikt, naar EMC). Wel zojuist van VK gehoord dat ik rhesus negatief ben, dus er zal sowieso nog een bloedtest komen.. Spannend allemaal!

2 jaar geleden

Vandaag 13 weken echo gehad. Super spannend maar gelukkig was alles goed. Ze heeft ook inwendig een kijkje genomen omdat de kleine boon steeds wegdraaide. Bloed voor de NIPT is afgelopen vrijdag afgenomen, natuurlijk nog geen uitslag. De verloskundige belde wel dat ik vitamine B12 en D tekort heb. Na een belletje met de dokter kan vitamine D bijgeslikt worden met supplementen en voor de B12 moet een keer extra bloed laten afnemen om te weten wat de beste aanpak is (supplement of Injectie)

2 jaar geleden

Reactie op Mama_R

Wij krijgen een zoontje 馃グ馃帀!!
Gefeliciteerd!! 馃グ

2 jaar geleden

De zenuwen worden steeds meer en meer. Nog wachten tot 13.00 morgenmiddag voor de 13 weken echo, duurt te lang. En heel stom paar dagen voor ik de echo heb begin ik me altijd heel erg zorgen te maken bang dat het hartje gestopt is met kloppen komt ook doordat ik bijna geen symptomen heb waar ik dus bij mijn 2meiden echt veel last van had. Echt zo stom van mezelf. Hoop trouwens dat we kunnen zien wat het word en dat we een leuke verloskundige hebben die der mond voorbij praat of het gewoon zegt

2 jaar geleden

Reactie op Sarah1989

De zenuwen worden steeds meer en meer. Nog wachten tot 13.00 morgenmiddag v ...
Ik ben ook morgen om 13:00 voor de 13 weken. Ik ben er misselijk van ik ben zo bang (nadat ons zoontje vorig jaar LUTO had) Ik hoop zo dat alles goed is. Hou me op de hoogte!!!

2 jaar geleden

Ik ook morgen, om 14.15. De zenuwen beginnen nu ook te komen en herken de zorgen. Hopelijk allemaal een goede uitkomst 馃崁

2 jaar geleden

Vanmiddag de 13 weken echo gehad, alles was goed. Helaas het geslacht niet kunnen zien en geen VK die er iets over zei, dus nog 2 weken geduld tot de geslachtsbepalende echo. Zojuist uitslag vd Nipt gekregen (23e geprikt), geen afwijkingen of nevenbevindingen.馃槉 Ik herken de zenuwen enorm! Ik duim voor jullie mee dames..

2 jaar geleden

Vreselijk he dat gevoel

2 jaar geleden

Hoi dames^^, ik hoop dat al jullie 13 weken echo's goed zijn verlopen of gaan verlopen. Ik heb hem maandag gehad en was echt verbaasd over hoeveel ze al kunnen checken, o.a. de bloedsomloop, hersentjes, niertjes, navelstreng en ook het geslacht馃挋 De kleine man was volop aan het showen dus dat was niet lastig.. zagen het al voor de verloskundige het officieel kon zeggen馃槀 Voor ons is het de eerste dus nog niks gekocht, we willen wel veel 2e hands, omdat we het onnodig vinden om alles nieuw te halen/kopen. Matrasjes etc. Daarvan uitgesloten natuurlijk. straks tijdens de zomervakantie hebben we 5 weken de tijd om het huis babyproof te maken馃グ Hoe voelen jullie je nu? Ik had zelf veel last van misselijkheid en overgeven, nu merk ik dat het eindelijk beter wordt, nog steeds wel misselijk en soms nog overgeven maar echt al zoveel beter dan eerst.

2 jaar geleden

Reactie op floorvdreep

Hoi dames^^, ik hoop dat al jullie 13 weken echo's goed zijn verlopen of ga ...
Super zo een goede echo en fijn dat hij zo beweegde en het showde. Hoop dat dat bij ons straks ook zo is.

2 jaar geleden

Godker de zenuwen gieren door men lijf. Ben zo benieuwd of we ook al iets kunnen zien en of mijn vriend dan zen mond zou kunnen houden tegen iedereen

2 jaar geleden

Reactie op Sarah1989

Godker de zenuwen gieren door men lijf. Ben zo benieuwd of we ook al iets k ...
Hier hetzelfde, gister de hele avond gehuild van de spanning. Wij moeten naar Mumc dus dat word een lange autorit 1.5 uur Succes vandaag!

2 jaar geleden

Reactie op floorvdreep

Hoi dames^^, ik hoop dat al jullie 13 weken echo's goed zijn verlopen of ga ...
Hier dinsdag de 13 weken echo gehad! Alles goedgekeurd 鈽猴笍 hier ook nogsteeds misselijk en af en toe overgeven. Ik hoop dat het snel over gaat 馃槄 Wij ook nog niets gekocht! Heb nog veel van mijn zoon (net 2) dus we wachten eerst het geslacht af en zien dan wel weer verder 鈽猴笍

2 jaar geleden

Reactie op Floki

Hier hetzelfde, gister de hele avond gehuild van de spanning. Wij moeten na ...
Vreselijk he, hier gisteren buikpijn ervan gelukkig wel nog plopjes gevoeld dus was weer gerustgesteld. O das een lange rit hier is het ongeveer 5 min rijden.

2 jaar geleden

Reactie op Sarah1989

Vreselijk he, hier gisteren buikpijn ervan gelukkig wel nog plopjes gevoeld ...
Succes 馃槝

2 jaar geleden

Ohhh ben ook zo zenuwachtig voor zometeen, willen jullie meeduimen? 馃槵馃崁

2 jaar geleden

Reactie op Rooshrmns

Ohhh ben ook zo zenuwachtig voor zometeen, willen jullie meeduimen? 馃槵馃崁
Heel veel succes ik duim voor je 鉂わ笍

2 jaar geleden

Hele mooie echo gehad, ik was doodsbang, maar we hebben een hele mooie gemiddelde baby. Ik ben verliefd 馃挅馃挅

2 jaar geleden

Reactie op Floki

Hele mooie echo gehad, ik was doodsbang, maar we hebben een hele mooie gemi ...
Wat mooi! Ik mag zaterdag voor de 13wkn echo met 14 weken.. Ben zo benieuwd!

2 jaar geleden

Reactie op Floki

Hele mooie echo gehad, ik was doodsbang, maar we hebben een hele mooie gemi ...
Superfijn! Zeker na je (totaal begrijpelijke) zorgen!! Kon je het geslacht zien? 馃槄