1124 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben vooralsnog 7 dec uitgerekend! Voel me verschikkelijk beroerd.. Misselijk, moe, verkouden/grieperig, alles doet zeer en slaap slecht. Hormonen die alle kanten op vliegen. Maar alles voor 't jong he 馃槣 Heb per toeval al drie echo's gehad. Een met 4+5, daarna met 7 en nog een keer met 8+2 tijdens het intakegesprek met vk. Vrijdag de 13e (馃檴) is de termijnecho.. Denk dat ik dan iets vooruit word gezet. Daarna ook gelijk de NIPT plannen met 11 weken, wil dat gelijk doen zodra het kan. Ik kijk vooral zo erg uit naar het tweede trimester, hoop dat ik me dan wat beter voel en dat we meer zekerheid hebben over de gezondheid vd kleine. Heb toevallig al een schattig pakje en sokjes gekocht en vanavond gaan we een co sleeper ophalen van chicco. Verder al wel veel voorbereid met wat we nodig hebben en de kosten ervan enz, maar probeer me nog in te houden met alles nu al aanschaffen 馃槄

2 jaar geleden

Hier ook 4 december uitgerekend. Vanmorgen een echo gehad en een trappelende baby gezien 馃グ

2 jaar geleden

Ik ben op 5 dec uitgerekend 馃グ

2 jaar geleden

Gezellig 馃グ Ik ben zoals het nu lijkt 6 december uitgerekend. De laatste 2 weken elke dag constant last van lichte misselijkheid. Kan gelukkig wel gewoon blijven eten, maar prettig is het niet. En erg moe, elke avond belachelijk vroeg naar bed. Hopelijk wordt het met een paar weekjes allemaal weer wat makkelijker 鈽猴笍

2 jaar geleden

Ik merk dat optijd naar bed gaan wel lekker is. Ging altijd heel laat dus wat extra slaap is nu wel lekker 馃槀馃槀

2 jaar geleden

Ik ben eigenlijk altijd wel al een vroege slaper geweest, maar de laatste dagen is het zo dat ik vlak achter ons zoontje aan ga en er al voor 20.00 uur in lig. Ook omdat ik het steeds zo ijskoud heb vind ik het fijner om in bed te liggen. Hebben jullie het ook constant zo koud? 馃ザ

2 jaar geleden

Reactie op PDR1990

Ik ben eigenlijk altijd wel al een vroege slaper geweest, maar de laatste d ...
Afgelopen 2 weken wel nu begin ik het warmer te krijgen gelukkig. Oh ja 8 uur is al optijd. Hopelijk met de 12 weken trekken de kwaaltjes een beetje weg

2 jaar geleden

Hee meiden, ik ben 2 december uitgerekend van onze 2de. De eerste echo met 7 weken gehad. Volgende week vrijdag heb ik de termijn echo dan zou ik 11 weken zijn.

2 jaar geleden

Ik ben 5 december uitgerekend! Vorige week een goede echo gehad en volgende week de volgende. Ik blijf het heel spannend vinden, kan ook echt niet wachten tot we de nipt en 13 weken hebben gehad

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Afgelopen 2 weken wel nu begin ik het warmer te krijgen gelukkig. Oh ja 8 u ...
Fijn dat je het weer wat warmer krijgt. Hoop dat ik dat ook gauw mag hebben. We wachten gewoon rustig af. Het is allemaal voor een goed doel 鈽猴笍

2 jaar geleden

Reactie op Cld

Hee meiden, ik ben 2 december uitgerekend van onze 2de. De eerste echo met ...
Leuk!! Ik ben ook zwanger van onze tweede 鈽猴笍 Blijft toch wel spannend h猫 dat wachten op die echo's 鈽猴笍

2 jaar geleden

Reactie op judithh86

Ik ben 5 december uitgerekend! Vorige week een goede echo gehad en volgende ...
Wat een opluchting h猫, als je het hartje mooi ziet kloppen op die eerste echo 馃グ Ik ga deze week ook alvast even vragen bij de vk of ze de nipt formulieren klaar willen leggen voor ons volgende bezoek, dan kunnen we die ook binnenkort laten doen. De 13 weken echo gaan we niet doen, we gaan alleen voor de 20 weken echo (naast de standaard echo's die we bij onze vk al krijgen) 馃槉

2 jaar geleden

Wij ook uitgerekend op 5 december en aankomende zondag ga ik testen voor de Amerikaanse NIPT, die test nog even wat meer+deleties. En je krijgt ook al het geslacht te horen! Ben nu 9+2 en deze vorm van NIPT kan al met 9w, dus spannend!

2 jaar geleden

Reactie op PDR1990

Wat een opluchting h猫, als je het hartje mooi ziet kloppen op die eerste ec ...
Ja! En zo bijzonder!

2 jaar geleden

Reactie op Debbie Lindsayx

Hi meiden! Ik ben 2 december uitgerekend (mijn eigen verjaardag). De eers ...
Gefeliciteerd! 馃巿 Ik ook 2 december! Verjaardag van mijn man 馃グ.

2 jaar geleden

Reactie op Cld

Hee meiden, ik ben 2 december uitgerekend van onze 2de. De eerste echo met ...
Hier ook 2 december! 馃グ

2 jaar geleden

Hier vooralsnog 12 december, is dit vroeg genoeg in december?

2 jaar geleden

Reactie op Mama_R

Wij ook uitgerekend op 5 december en aankomende zondag ga ik testen voor de ...
Interessant! Ik wist niet dat er meerdere soorten waren. NL of BE want had nog niet in NL gehoort van een andere soort. Sorry ben altijd heel nieuwsgierig 馃き

2 jaar geleden

Reactie op Ange355

Hier vooralsnog 12 december, is dit vroeg genoeg in december?
Hee meid je bent altijd welkom om mee te kletsen. Ik heb het topic vooral aangemaakt omdat ik zelf merkte dat ik graag wilde delen en info wilde krijgen een beetje rond dezelfde aantal weken als ik zelf nu ben. Wat een week toch soms al zo veel verschil kan maken. Maar je bent zeker welkom om mee te praten 馃挄

2 jaar geleden

Dit was mijn echo op 9+2 trouwens. Ben wel benieuwd naar nog meer prachtige echos hihi 馃懚馃徎