1124 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Floki

Hoe is de 20 weken echo in vergelijking met de 13? Ofwel wat is de kans da ...
Ik ben vandaag geweest, alles is gecheckt! Van (bij)nieren tot alle vier de kamers van het hartje. Botten opgemeten, ruggengraat, plooitjes, hoofd en buik opgemeten, navelstreng en placenta. Heeeel uitgebreid en alles gelukkig helemaal goed 🥰

2 jaar geleden

Wij zijn ook vandaag voor de 20 weken echo geweest. De kleine liet alles mooi zien en is helemaal compleet. Wij zijn er tijdens de echo achter gekomen dat we weer een zoontje krijgen 💙

2 jaar geleden

Morgen hebben wij de 20 weken echo, ben dan 19+5. Ben benieuwt hoe het gaat met de kleine! Die spartelt nu al lekker rond in mn buik. Maar met de 13 weken echo sliep het zo vast en konden we het gezichtje niet zien☹️ dus ik hoop dat het nu gedraaid is en we het wel kunnen zien, op geen enkele echo nog kunnen zien😑 mn verloskundige maakt bij elk bezoek even een pretecho, maar ook daar elke keer het gezicht helemaal tegen mn ruggengraat aan😂 Wij willen het geslacht niet weten, is dat mogelijk tijdens de echo? Zou het jammer vinden als we het toch te weten zouden krijgen tijdens de echo

2 jaar geleden

Reactie op XxmarissiexX

Morgen hebben wij de 20 weken echo, ben dan 19+5. Ben benieuwt hoe het gaat ...
Gewoon even aangeven voor ze met de echo beginnen. Wij wouden juist wel het geslacht weten en gaven dit bij haar aan. Toen vroeg ze of ze dat als eerste moest gaan bekijken, of dat we er gaandeweg achter wouden komen.

2 jaar geleden

Zojuist de 20 weken echo gehad en de baby is helemaal goed gekeurd🥰 alle sis goed en prima binnen de meetwaardes🥰 en we hebben eindelijk het gezichtje een kunnen zien!

2 jaar geleden

Wij hadden vandaag onze 20 weken echo. Alles was gelukkig helemaal goed. Er was wel een verrassing… ons meisje bleek toch een jongen! 🙈😅 Bij de pretecho hebben we zelfs nog een keer terug mogen komen omdat het niet duidelijk was…. Conclusie was echt een meisje. Maar niet dus! Toch wel even schakelen.. 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Koalabeertje

Zijn er meer dames waarbij de buik de ene dag echt enorm is en de andere da ...
Jaaa! Bij 15 weken was het OPEENS gegroeid en nu is het al weken hetzelfde! Vrijdag ben ik 20 weken. Ik dacht dat het ongeveer lineair zou groeien, maar dat is helemaal niet zo 😅

2 jaar geleden

Wij zijn gisteren ook geweest voor de 20 weken echo. Helemaal goed gekeurd 😍. Ze lag zo te bewegen dat iedere keer als ze iets specifieks wilde meten ze dat juist niet toe liet 😂 uiteindelijk alles wel gezien. We hebben vrijdag onze gender reveal. Nu is het 3 keer bevestigd dat het zeker een meisje is 💕👶🏻

2 jaar geleden

Wat fijn, allemaal goede echo's 😍😍 wijr rijden om 9 uur aan richting maastricht 1.5 uur rijden 🙃 Het is D-Day 💪

2 jaar geleden

Reactie op Floki

Wat fijn, allemaal goede echo's 😍😍 wijr rijden om 9 uur aan richting maas ...
Wij vanmiddag, eindelijk!! Succes én veel plezier 😍

2 jaar geleden

Net 20 weken echo gehad. 1 long had teveel vocht en de darmen waren te wit. Ik ben ontzettend van slag, maak me heel veel zorgen. Dinsdag moeten we voor verdere onderzoeken naar het ziekenhuis 😔

2 jaar geleden

Hier net klaar, onze GUO was helemaal goed 💕 Zo'n opluchting na de vorige zwangerschap, het ziet er naar uit dat we dit keer wel in december met een kleine naar huis gaan 💕 MBB11, heel veel sterkte 🎈 Hopelijk goed nieuws

2 jaar geleden

Reactie op MBB11

Net 20 weken echo gehad. 1 long had teveel vocht en de darmen waren te wit. ...
Ik kan me voorstellen dat je daarvan schrikt. Al heb ik verder geen idee wat het precies zegt, je hoort liever alleen maar goed nieuws. Hopelijk dinsdag meer duidelijkheid, ik duim voor jullie!

2 jaar geleden

Reactie op MBB11

Net 20 weken echo gehad. 1 long had teveel vocht en de darmen waren te wit. ...
Oei meid ja ik snap heel goed dat geschrokken bent! Heel veel succes dinsdag en ik hou mijn vingers gekruist dat alles goed mag zijn ❤️

2 jaar geleden

Reactie op MBB11

Net 20 weken echo gehad. 1 long had teveel vocht en de darmen waren te wit. ...
Wat een spannend bericht. Ontzettend veel sterkte toegewenst!

2 jaar geleden

Reactie op MBB11

Net 20 weken echo gehad. 1 long had teveel vocht en de darmen waren te wit. ...
Agh jeetje wat schrikken zeg 😔 heel veel sterkte met de verdere onderzoeken en duimen dat het mee valt 💕

2 jaar geleden

Reactie op MBB11

Net 20 weken echo gehad. 1 long had teveel vocht en de darmen waren te wit. ...
Jeetje dat is wel even schrikken ja, heel veel succes alvast voor dinsdag

2 jaar geleden

Wij vandaag ook 20 wekenecho gehad alles was heel goed, nogmaals bevestiging gehad dat het een jongen is. Hij bewoog wel veel waardoor het soms moeilijk was om een meting te doen

2 jaar geleden

Reactie op MBB11

Net 20 weken echo gehad. 1 long had teveel vocht en de darmen waren te wit. ...
Ik had precies hetzelfde (+ nog 4 andere bevindingen)! Uiteindelijk bleek er niks aan de hand te zijn en had de echoscopist verkeerd gemeten en waren de instellingen niet goed van het echo apparaat. Ik hoop voor jullie dat er niks uit het vervolgonderzoek komt!

2 jaar geleden

Bedankt voor al jullie lieve reacties 😊 Ik zal jullie op de hoogte houden en tot die tijd proberen niet te veel te piekeren..!