1124 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op ndrenk

20 weken echo gehad en met m鈥檔 mannetje is alles in perfect in orde , allee ...
Hi wij hebben ook bij de 20 weken echo gehoord dat het een placenta praevia is. Bijkomend placenta bilobata. In twee delen met een dun vlies wat deze delen verbindt. Dat vind ik best naar. Kan vanaf 24 weken voor heftige bloedingen zorgen.

2 jaar geleden

Reactie op Koalabeertje

Het gekke is dus dat ik, zeker voor een eerste zwangerschap, al ontzettend ...
ik heb hetzelfde maar schijnt te komen door opgezette darmen op het begin...

2 jaar geleden

Hoe gaat het deze week met jullie? Ik heb zelf helaas last gekregen van mijn stuit en onderrug. Volgende week toch maar naar de fysio na 2 weken rond te hebben gelopen. Maar wel begonnen aan de kinderkamer. Zo verliefd nu al 馃グ

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Hoe gaat het deze week met jullie? Ik heb zelf helaas last gekregen van mi ...
Ah ik heb zelfde sinds een week :/. Onderrug, liezen, stuitje en bovenkant billen. Als een kaartenhuis ineens in elkaar gestort ofzo. Had tot 20 weken echt nergens last van. Weet niet meer hoe ik moet zitten (met een kantoorbaan.., schiet mij maar lek 馃檲). Morgen 1e afspraak fysio Bedje is awesome trwns 馃ぉ mooi dekentje. Wij gaan komende weken beginnen met verzamelen

2 jaar geleden

Reactie op Kary88

Ah ik heb zelfde sinds een week :/. Onderrug, liezen, stuitje en bovenkant ...
Precies dat ja! Ik ook vanaf de 20 weken. En ik werk op kantoor eigen bedrijf met familie dus dan ga je toch maar door 馃槄 Heel veel succes bij de fysio! Komt veel voor dus hopelijk helpt het. Hihi dank je wel! Maakt alles goed dit kunnen doen en straks onze lieverd die we mogen verwelkomen.

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Hoe gaat het deze week met jullie? Ik heb zelf helaas last gekregen van mi ...
Helaas hier wat minder, net corona gehad dus nu aan het herstellen ervan. Ik ga ook al een tijdje fysio nu speciaal voor me bekken. Hopelijk heb je er baat bij

2 jaar geleden

Reactie op SofieKings

Hoe gaat het deze week met jullie? Ik heb zelf helaas last gekregen van mi ...
Wat vervelend voor je! Hopelijk kan de fysio wat helpen. Ik voel me gelukkig echt heel goed. Vermoeidheid lijkt ook minder te zijn dan paar weken terug. Wel al een aantal keer flink veel pijn gehad rond/achter m鈥檔 navel. Omdat het zo plaatselijk is twijfel ik of het wel bandenpijn is. Verder weinig te klagen gelukkig 馃槉

2 jaar geleden

Buikgriep 馃槶馃槶馃槶

2 jaar geleden

Reactie op GKilic

Buikgriep 馃槶馃槶馃槶
Oh nee! Beterschap 鉂わ笍

2 jaar geleden

Reactie op GKilic

Buikgriep 馃槶馃槶馃槶
Eh bah ook niet lekker nee,veel beterschap

2 jaar geleden

Hoi damens, ik ben nu 22+5 weken, maar sinds een paar dagen heb ik opeens weer erg last van mn borsten馃槄 beetje het zelfde als in het begin van de zwangerschap. Zijn er meer die er last van hebben? En iemand een idee wat ik er aan kan doen?

2 jaar geleden

Reactie op XxmarissiexX

Hoi damens, ik ben nu 22+5 weken, maar sinds een paar dagen heb ik opeens w ...
Oh ik ook sinds vandaag! Ik heb ook het idee dat mijn buik ineens een stukje gegroeid is. Misschien een extra stoot hormonen en zijn pijnlijke horsten het gevolg?

2 jaar geleden

Reactie op Marloes712

Oh ik ook sinds vandaag! Ik heb ook het idee dat mijn buik ineens een stukj ...
Ja ik heb ook het idee dat mn buik een stukje gegroeid is馃槃 dus het zou best kunnen dat je gelijk hebt

2 jaar geleden

Reactie op XxmarissiexX

Hoi damens, ik ben nu 22+5 weken, maar sinds een paar dagen heb ik opeens w ...
Same here! En ook mijn buik is opeens 4 cm gegroeid binnen 2 weken.

2 jaar geleden

Ik heb juist het idee dat mijn buik echt al een aantal weken stilstaat qua groei.. 馃槄

2 jaar geleden

Hey meiden, hoe is het met jullie? Ik ben even afwezig geweest maar vind het toch fijn om even te delen. Een maandje geleden tijdens de 20-weken echo zag alles er perfect uit, op 茅茅n marker na, er werd net iets teveel vocht gemeten in zijn hoofdje. Dus paar dagen later een nieuwe echo bij de gynaecoloog. Bij haar kwam de meting zo goed als op hetzelfde uit. Teveel vocht kan wijzen op een achterliggende erfelijke aandoening/chromosoomafwijking of een infectie. dus werd bloedprikken en een vruchtwaterpunctie geadviseerd. Volledig in shock gekozen om ook de punctie te doen, want wat als het helemaal mis blijkt te zijn.. Een paar dagen later konden we al terecht. Punctie zelf prima verlopen, daarna paar dagen rustig aan gedaan. Wachten op de uitslagen was killing en noodgedwongen gesprekken voeren over worst case scenario's helemaal slopend. Mocht het hele foute boel zijn, zouden we overwegen de zwangerschap af te breken. Maar omdat ik al 21+ weken was en de uitslagen nog even konden duren werd het allemaal erg krap, nog meer stress dus.. Dagen kropen voorbij, heb zoveel zorgen, zoveel slapeloze nachten en stress gehad. De 'wat als' gedachten bleven maar door mijn hoofd spoken. 2 weken later volgde een herhaalecho voor een nieuwe meting, g茅茅n stijging van het vocht, zelfs een lichte daling, yes! Die avond werden we ook gebeld met de laatste uitslagen. Alles was goed, geen infecties/chromosoomafwijkingen of erfelijke aandoeningen. Zo opgelucht! Maar ipv een gat in de lucht te springen wilde ik alleen maar huilen door alle stress. Wat een bizarre weken waren dit. Ik ben keihard van m'n wolk afgeslagen en moet echt weer even mijn best doen er terug op te komen. Voel me ontzettend moe, heb daarnaast veel lichamelijke klachten (vooral door mijn bekken) en nog steeds lichte zorgen. Ondanks alle goede uitslagen is er een kleine kans dat het vocht in de komende weken toeneemt, wat alsnog kan zorgen voor 'problemen', die vari毛rend van aard kunnen zijn. Met 31 weken krijgen we een nieuwe echo om opnieuw te meten. Dan zal definitief bepaald worden hoe de zwangerschap eruit komt te zien, medisch, controle kinderarts etc. Er is een hele grote kans dat ons zoontje gewoon gezond is en ik ben ontzettend dankbaar dat alles tot nu toe helemaal goed blijkt te zijn, maar damn wat is dit een rollercoaster... Wilde het even van me afschrijven 馃挄 hoop dat alles goed met jullie gaat!

2 jaar geleden

Reactie op Rooshrmns

Hey meiden, hoe is het met jullie? Ik ben even afwezig geweest maar vind h ...
Jeetje wat een heftige weken heb je achter de rug. Wat onwijs verdrietig dat jullie al deze zorgen moeten meemaken. Fijn dat het er voor nu goed uit lijkt te zien. Ik duim voor jullie en hoop dat je ook weer wat tot rust kan komen en kan genieten!

2 jaar geleden

Reactie op Rooshrmns

Hey meiden, hoe is het met jullie? Ik ben even afwezig geweest maar vind h ...
Jeetje wat heftig,ik duim voor jullie dat alles goed komt

2 jaar geleden

Lief van jullie, dankjewel!

2 jaar geleden

Reactie op Rooshrmns

Hey meiden, hoe is het met jullie? Ik ben even afwezig geweest maar vind h ...
Wat een heftig tijd! Laten we hopen dat alles goed blijft nu. Ze gaan je nu wel meer in de gaten houden hopelijk 鉂わ笍