7 Reacties

10 maanden geleden

Mijn dochter doet het ook, ik ga d鈥檙 zelf maar vanuit dat het vanzelf overgaat馃槄

10 maanden geleden

Ik had ook al een topic geopend toen onze dochter dit deed, brrrrr om spontaan migraine van te krijgen dat geluid. Wij hebben er niet te veel aandacht aan besteed en na twee weken is ze er mee gestopt.

10 maanden geleden

Hier doet ze het ook met vlagen. Je kunt er niks tegen doen en het kan ook niet echt kwaad, behalve voor je trommelvliezen 馃ぃ

10 maanden geleden

hier ook! mijn zoontje knarst als een gek en merk dat als ik er een opmerking over maak hij het begrijpt en meer en harder doet 馃挗馃槄馃槄馃槄

10 maanden geleden

Hier een meisje van net 11 maanden die al 3 maanden (sinds ze boven- en ondertandjes heeft) non stop knarsetand. Vreselijk geluid ook, haha! Ik probeer er geen aandacht aan te geven in de hoop dat het ooit stopt

10 maanden geleden

Doet onze dochter ook, z贸 naar. Maar het wordt al minder. Is meer dat ze moet wennen aan boven en ondertanden

10 maanden geleden

Mijn zoontje doet dit ook馃槶 ik had hier ook een topic over geopend en daar kwam voornamelijk in terug dat het een trucje is dat ze hebben geleerd. Dir gaat vanzelf weer voorbij!