6 Reacties

9 maanden geleden

Ik volg mee! Zoontje wordt donderdag 1 jaar en kolf nog 2 x pd op werk. Wil dat nu naar 1x gaan afbouwen en als het kan stoppen met kolven.

9 maanden geleden

Ik was een full time kolf mama en heb 12m en een dag gekolfd. Had het ook zo gepland. Ik heb uiteindelijk medicatie moeten gebruiken om de melkproductie te stoppen, want had op 3x kolven nog 850ml. Zelfs met medicatie is het nog steeds niet helemaal weg, maar heb gelukkig een minimum aan borstontstekingen gehad.

9 maanden geleden

Ik kolf ook nog steeds door op het werk! 1 x en dan op de terugweg in de auto. Ik ben nog niet van plan om te stoppen eigenlijk zou niet weten ook hoe 😱🤷‍♀️

9 maanden geleden

Ik zou kunnen stoppen, maar als ik tijd heb op werk kolf ik wel. Is toch weer een extra voeding waarvan onze zoon geen kunst voeding hoeft te drinken. En scheelt in de portomonee

9 maanden geleden

Mijn dochtertje gaat binnen een maand naar de opvang, ze is dan 13 maanden, en ik zal ook nog kolven op het werk. Wsl 2x per dag. Ze eet nog niet veel vaste voeding en drinkt nog veel melk, dus ik “moet” wel. Ik had ook wel gehoopt dat het niet meer nodig zou zijn maar als ze overdag enkel vaste voeding krijgt zal ze niet veel binnen hebben 😒

9 maanden geleden

Ik kolf ook fulltime, maar productie is echt laag geworden. Ben afgebouwd pas naar 3 keer per dag. Mijn dochter is gisteren 1 jaar geworden.