6 Reacties

één jaar geleden

Ik hoorde dat tandjes geen koorts heeft misschien iets verhoging maar geen koorts. Babys kunnen heel snel koorts krijgen en het zakt gelukkig meestal ook weer heel snel weg, ons zoontje had laatst ook een avond flinke koorts en was ontroostbaar en de dag erna was het weer weg gelukkig 🙏🏻 Tijdens de koorts wat uitkleden zodat hij wat warmte kwijt kan is wel belangrijk.

één jaar geleden

Reactie op Njoy1991

Ik hoorde dat tandjes geen koorts heeft misschien iets verhoging maar geen ...
Heeft = geeft*

één jaar geleden

Mijn zoontje heeft dit ook vaker gehad. Als je kindje nog huilt met tranen en genoeg speeksel in de mond heeft hoef je je meestal geen zorgen te maken. Vooral opletten of je kindje alert blijft.

één jaar geleden

Hoe oud is je baby? De mijne is 7,5 maand en heeft voor het eerst koorts sinds gister. Kwijlt heel erg en verder ook geen andere klachten. Ook ik zie helemaal niks in de mond. Ben ook benieuwd wat het zal zijn. HA adviseerde even aan te kijken en als de koorts na 3 dagen niet over is (of als ze zieker wordt) contact op te nemen. Koorts hoort er helaas bij maar wel zielig om te zien 😅 hoop dat je baby gauw opknapt !

één jaar geleden

Reactie op Oem🌸

Hoe oud is je baby? De mijne is 7,5 maand en heeft voor het eerst koorts si ...
De mijne is ook 7,5 maand. Ben jij al iets wijzer geworden?

één jaar geleden

Reactie op Saf.

De mijne is ook 7,5 maand. Ben jij al iets wijzer geworden?
Ze heeft 2 dagen koorts gehad en daarna was het over. Ik zou niet weten wat het is geweest? Denk een virusje?