94 Reacties

茅茅n jaar geleden

hahaha mijn dochtertje is ook tandloos ze is morgen 7 maandjes , ben ook stiekem wel blij want ik geef ook borstvoeding 馃槀

茅茅n jaar geleden

馃憜馃徎 Hier nog een tandloze baby. Wel 2 bobbels onderin maar dat kan nog wel even duren. Ik denk ook elke keer: nou komen ze! Maar nee. Onze dame is 6,5 maand. Geef ook bv en vind het ook niet erg 馃槅

茅茅n jaar geleden

Haha als dit zo leest zou je bijna denken dat borstvoeding-kindjes later tanden krijgen 馃槅

茅茅n jaar geleden

Mijn zoontje heeft net de 1e bij 6 maand gekregen. Jongste dochter kreeg de 1e tand pas bij 9 maanden, dat vonden we vrij laat aangezien de oudste bij 3 maanden de eerste 2 tanden al had. Maar zodra ze er zijn gaan ze die idd gelijk even testen, zoontje maar een paar keer gedaan. Even loskoppelen en aangeven dat die niet mag bijten en door.

茅茅n jaar geleden

Verschilt heel erg bij kinderen. Mijn dochter nu 6 maanden heeft er al 2. Maar mijn zoontje had pas zijn eerste tandje met 9 maanden ;) (allebei flesvoeding)

茅茅n jaar geleden

Vandaag precies 7 maanden en ook nog tandloos. Geef ook volledige borstvoeding hahaha

茅茅n jaar geleden

Bijna 7.5 maand en nog geen tand te bekennen of in aantocht. Ik hoop niet dat ze zo tijdens onze vakantie allemaal tegelijk komen 馃槵馃槵

茅茅n jaar geleden

Haha de logopedist zei met 3 maanden al: nou die tandjes komen eraan! Nou nog helemaal niks met 7.5 maand

茅茅n jaar geleden

Wees maar blij 馃馃ゲ

茅茅n jaar geleden

Hier ook 6,5 maand en geen tand te bekennen. Volledige bv dus ik klaag niet haha!

茅茅n jaar geleden

Hier ook nog niks met 7maanden. Terwijl mijn oudste op deze leeftijd al 8 tanden had. Die had met 1,5jaar zijn complete melkgebit al. Onze dame heeft wat minder haast.

茅茅n jaar geleden

Kleine man is morgen 7 maanden, en heeft er al 6. Eerste was met 3,5 maand door. Ik geef volledig borstvoeding.

茅茅n jaar geleden

Hier met 6.5 maand ook nog een heerlijke Toos tandloos. Ze kwijlt en wrijft wel maar zie nog niets

茅茅n jaar geleden

Hier ook nog Koos tandloos hoor. Bijna 7 maanden. Wel heel erg veel behoefte aan de bijtring.. dus het zit eraan te komen. Maar wanneer? 馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Jep hier ook nog niets te zien馃槀

茅茅n jaar geleden

Reactie op Veer21

Bijna 7.5 maand en nog geen tand te bekennen of in aantocht. Ik hoop niet d ...
Ooooh ik had hier helemaal nog niet over nagedacht .. 馃槀馃槄

茅茅n jaar geleden

Hier ook een zoontje zonder tandjes! Aankomende week is hij 7 maanden oud. Geen klagen hoor, geef ook nog steeds borstvoeding 馃槅

茅茅n jaar geleden

Hier ook! Ook veel behoefte aan de bijtring, maar niets

茅茅n jaar geleden

Hier ook.. denk dat er wat aan zit te komen maaar kan nog niks zien of voelen..

茅茅n jaar geleden

Ik heb wel het idee dat het tandvlees wat opgezet is nu bij haar. Ze is ook wakker geworden opeens uit haar nachtslaap, heeft ze nooit eerder zo gehad. Zit nu na heel hard huilen tevreden op een koude bijtring te kauwen... zouden ze dan toch komen? Heb het al 100 x gedacht