94 Reacties

één jaar geleden

Ben en mama van en tweeling ze zijn beiden 8 maanden en nog steeds geen tanden 🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Hier 2 tandjes, maar een vriendin van mij heeft een dochtertje die morgen 1 wordt en die heeft nog geen tandjes😂

één jaar geleden

Yes, mijn meisje van 7.5 maand ook nog niks 😂

één jaar geleden

Hier bijna 8 maanden en ook nog geen tandjes. Verwacht ze eigenlijk ook nog niet, haar grote zus was ruim 14 maanden toen ze haar eerste tandje kreeg dus dat is mijn referentiekader haha

één jaar geleden

Reactie op Beertje1

Hier bijna 8 maanden en ook nog geen tandjes. Verwacht ze eigenlijk ook nog ...
Oh wat grappig! 14 maanden. Leuk om te horen. Ik vind het ook zo schattig die tandeloze lachjes

één jaar geleden

Hier inmiddels 7,5 en heeft 8 tanden. Vier boven en vier beneden. Haar neefje van 9,5 maand heeft er nog maar 2.

één jaar geleden

Reactie op Charlievp

Oh wat grappig! 14 maanden. Leuk om te horen. Ik vind het ook zo schattig ...
Ja ik ook! Was er ook wel blij mee ivm de borstvoeding 🤭 ik moest in het begin ook zo wennen toen ze eenmaal tandjes kreeg, als ze dan lachte en ik dan die tandjes zag haha! Het gekke was dat ze ook begon met 2 boventandjes, vrijwel altijd krijgen ze eerst onder tandjes volgens mij

één jaar geleden

7,5 maand en nog geen tandjes😁

één jaar geleden

8 maanden en hier ook nog geen tandjes 🙋🏼‍♀️

één jaar geleden

7,5 mnd en geen tandjes!

één jaar geleden

Ja ook 7.5 maand en geen tandje te bekennen

één jaar geleden

7, 5mnd en nog geen tandjes. Al maaaanden denken we hee ze komen er nu echt aan 😂maar nee.

één jaar geleden

1 van de tweeling heeft al 3 tanden, de ander heeft nog niets. Alle kindjes zijn anders!! 🤞🏼

één jaar geleden

Hier ook 8 maanden en nog niks🙈

één jaar geleden

9 mnd nog steeds niks 😅

één jaar geleden

8,5 maand en hier ook nog steeds niets

één jaar geleden

vanaf 4 mnd dacht ik door kwijlen en bijten dat er iets zou komen. zondag wordt hij 8 mnd en pas vandaag zag ik de allereerste mini puntje wit bijna door zn tandvlees komen

één jaar geleden

Hier 9 mnd en nog geen tand te bekennen, kan gebeuren 😄

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Steess het idee dat het zover is maar telkens komt er geen tandje door.......ondertussen 8 maanden

één jaar geleden

Reactie op e242

Bijna 8 maanden en ook nog heeeeeelemaal niks. Ik vind het cute
En ineens zitten er nu 2 kleine streepjes onderin!! Te schattig