7 Reacties

7 maanden geleden

Ik herken het van mijn Mirena spiraal. Die bleek uitgezakt en ik bleek toen zwanger. Als je het niet vertrouwt kan je altijd de huisarts even bellen!

7 maanden geleden

Reactie op MamaAnoukZ

Ik herken het van mijn Mirena spiraal. Die bleek uitgezakt en ik bleek toen ...
Oké.. jeetje! En testte jij met je thuis testen ook negatief? Of hoe kwam je erachter?

7 maanden geleden

Reactie op Demi_Vliet

Oké.. jeetje! En testte jij met je thuis testen ook negatief? Of hoe kwam j ...
Ik testte in het begin negatief en pas toen ik 10 weken zwanger was had ik een positieve test. Ik heb het toen gewoon even afgewacht en toen viel de spiraal eruit. Daarna testte ik nog steeds negatief. En een paar weken later was ik heeeeel misselijk, zere borsten, moe en nog steeds niet ongesteld. En toen was de test heel snel positief

7 maanden geleden

Ik heb ook een koperspiraal. Vorige maand was ik ook 10 dagen overtijd. 2 x zelftest gedaan negatief ik had er zoveel stress van gekregen van dat ik niet ongesteld werd ben ik naar de huisarts gegaan daar ook een test was het negatief en precies daarna werd ik ongesteld. Helemaal blij!!! Misschien komt het door de stress of je hormonen dat je niet ongesteld bent geworden.

7 maanden geleden

Reactie op MamaAnoukZ

Ik testte in het begin negatief en pas toen ik 10 weken zwanger was had ik ...
Bedankt dat je dit met mij wilden delen.. ik wacht af 🙏🏻

7 maanden geleden

Reactie op ozge

Ik heb ook een koperspiraal. Vorige maand was ik ook 10 dagen overtijd. 2 x ...
10 dagen, dat is lang zeg.. ik snap dat je blij was! Wat fijn dat je uiteindelijk toch ongesteld werd.. misschien is dat het bij mij ook, stress, weinig slaap.. ik hoop het echt! Moet er voorlopig echt nog even niet aandenken 🙈

7 maanden geleden

Reactie op Demi_Vliet

10 dagen, dat is lang zeg.. ik snap dat je blij was! Wat fijn dat je uitein ...
Ik wil absoluut geen derde kind hhhaha :p