8 Reacties

4 maanden geleden

Gewoon geluid aan, haha.

4 maanden geleden

Reactie op C hantal

Gewoon geluid aan, haha.
馃槓

4 maanden geleden

Wij hebben er een gekocht van JBL voor kinderen. Deze kunnen ze niet zelf de volume van harder zetten op de koptelefoon, en is begrensd op te hard geluid. https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChcSEwjtmLj1sYaGAxXCa0ECHRhZAv4YABANGgJ3cw&ase=2&gclid=CjwKCAjwrvyxBhAbEiwAEg_KgheAlouBuY-i2q351NScuYwExYsXxwz59Un8AWr_nXFQn4xewgmoWhoCJ7EQAvD_BwE&sph=&ohost=www.google.com&cid=CAESwwHg9gxy0sJK_BCKFtRZcXuLEoOEvEdL8FVrTH3OWoZPPkTL6pVpnxUwmm5e1lAX3o5p-AJ8cyhbc58BPSYDZiph9BduWgSJ2O0EN7RokhcNSd6vjrT0ECE5nyQmdUg5hSqFEQt2AHnaqluJCCmp-Ipmy5g-feEnRqrNg2_LSWHY8cfpJFN0zZPVxq1bP077aVHR8WgnWN3tYlHpAuS0ClM3HMZQIFK4lZMNA9jiLGgLsu684vx_wx09jlPlPzVR9E-Jf7k&sig=AOD64_25ptXXCgWs-PS7L9KkcmilVpghMw&ctype=70&q=&nis=4&ved=2ahUKEwinqrL1sYaGAxXF1gIHHYfBBx4Qwg8oAHoECAQQMQ&adurl=

4 maanden geleden

Mijn kinderen kijken allebei net zo leuk naar de tv of telefoon zonder geluid. Misschien kan je dat eens proberen thuis?

4 maanden geleden

Reactie op e242

Mijn kinderen kijken allebei net zo leuk naar de tv of telefoon zonder gelu ...
Helaas dat werkt bij hem niet. Het gaat bij onze zoon vooral om het geluid. Muziek vindt hij ook geweldig.

4 maanden geleden

Action koptelefoon, 10 euro. Ik heb die ook voor het vliegtuig gekocht met filmpje achter de hand maar ze heeft alleen een keer op het vliegveld muziek geluisterd. Ik heb 14 uur gevlogen met mijn kind en er is niks uit de tas geweest aan speelgoed. Lekker rondkijken, slapen en eten was voldoende. Beste tip die ik ergens las, was pas zo laat mogelijk speelgoed uit de tas halen en eerst afleiden met andere dingen!

4 maanden geleden

Action koptelefoon, 10 euro. Ik heb die ook voor het vliegtuig gekocht met filmpje achter de hand maar ze heeft alleen een keer op het vliegveld muziek geluisterd. Ik heb 14 uur gevlogen met mijn kind en er is niks uit de tas geweest aan speelgoed. Lekker rondkijken, slapen en eten was voldoende. Beste tip die ik ergens las, was pas zo laat mogelijk speelgoed uit de tas halen en eerst afleiden met andere dingen!

4 maanden geleden

Die van de action is trouwens draadloos en dat vind ik ideaal want dan hoef ik haar ook geen scherm te geven.