15 Reacties

3 maanden geleden

Ben ik ook benieuwd naar!

3 maanden geleden

Ja ik vond het van mezelf ook een vrij belachelijke vraag maar ik ben benieuwd hoe anderen dit ervaren. En idealiter draagt hij de schoenen dan het hele winterseizoen, zou mooi meegenomen zijn. Benieuwd wat mijn man ervan vind als hij thuis is. Hij kan vaak beter de schoentjes aankrijgen. Maarja, ik wil ze ook niet te strak kopen. Misschien valt de maat een beetje gek

3 maanden geleden

Wat wij vorige jaar deden is dat we schoentjes met voering kochten en dan deden we gewone sokken er in aan dan hadden we gewoon dezelfde maat schoenen als die ze normaal draagt

3 maanden geleden

Wat ik weet van de schoenenwinkel is dat ze zeiden dat sommige kindjes wel 2 maten groeien met voetjes. Wat zei zij is altijd een duim overhouden met meten. Of is dat niet je vraag?

3 maanden geleden

Onze zoon had van de zomer maat 22, en vorige week voetjes opgemeten en had hij maar 24. Dus maat 23 heeft hij overgeslagen. 😅

3 maanden geleden

Dank voor jullie reacties! Op basis van de internet schema's met leeftijd en maat dacht ik dat het nooit zou kunnen en dat ik gewoonnte zacht ben en wat harder moet duwen. We gaan voor de 24 want die voelen gewoon comfortabeler

3 maanden geleden

Ons zoontje had Nikes maat 21. Twee maanden verder bleken ze niet meer te passen. Hebben dezelfde gekocht in maat 23,5. Dus het zou gerust kunnen dat je zoontjes voetjes flink gegroeid zijn. Bij ons zeiden ze ook elke 2 a 3 maanden een maat erbij. Mochten ze een groeispurt krijgen dan gaat het natuurlijk nog harder. Ik zou voor 24 gaan.

3 maanden geleden

Ik vind schoenen sowieso lastig. 🫣 maat 21 zat hier iets strakker in speakers, koop ik maat 22 sandalen van een ander merk zijn ze veel te groot? Liefst wil ik doorzichtige schoenen, kan ik het tenminste zien 😅

3 maanden geleden

Het is heel lastig inderdaad. Wij hebben nu 2 paar dichte schoenen voor hem in maat 24 en hij loopt er prima op. We hadden een ander paar in maat 23, maar dat was al snel te klein, hij wilde ze ook echt niet meer aan.

3 maanden geleden

Hier ook van 22 meteen naar 24. Nu minder fel gegroeid, nu paar maandjes later naar 25. Bij ons in de winkel houden ze ook redelijk wat speling rekening houdend met groei. Ze meten de voetjes op op een toestelletje waar de maat af te lezen is. Vind dit heel handig. Nooit twijfel of je te soft bent of net te hard duwt.

3 maanden geleden

Bedankt al jullie reacties! Vreemd he dat een maat niet overal hetzelfde valt. En lastig dat de kleintjes zo hard groeien. Wij hadden ze toch omgeruild voor een maatje kleiner want manlief kreeg ze prima aan. Echter ga ik er wel vanuit dat ik.halverwege het winterseizoen dan weer groter ga. Maar nu te zonde als hij struikelt

3 maanden geleden

Als je schoentjes een zooltje hebben dat je eruit kan nemen, kan je dit op de grond leggen en dan je kindje erop laten staan. Dan kan je zien of de maat goed is. Maar helaas kan je niet altijd het zooltje eruit nemen. Hier groeien de voetjes eerder traag! Dikke sokjes koop ik eigenlijk niet, net omdat dat zo onhandig is met de schoentjes.

3 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Bedankt al jullie reacties! Vreemd he dat een maat niet overal hetzelfde va ...
Bij nader inzien vind ik ze toch strak aandoen dus ik ga ze vandeweek weer naar 24 ruilen en dan daarna laat ik mijn gezicht nooit meer zien in die winkel denk ik. Mombrain. Maar manlief zegt ook excuses en denkt dat we samen toch verkeerd gekozen hadden. Lol

3 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Bij nader inzien vind ik ze toch strak aandoen dus ik ga ze vandeweek weer ...
Haha ik ken het! Het is ook zonde als ze maar paar weekjes gedragen kunnen worden. Doe je goed!