18 Reacties

vor 9 Monaten

Verwarming iets aanzetten ?

vor 9 Monaten

Ik zou inderdaad de verwarming aanzetten. Of wol gebruiken, bijvoorbeeld een wollen romper of pyjama of juist een wollen hoeslaken

vor 9 Monaten

Tussen de merino wol een onderlegger van wol en een een bovendekentje van wol. Zo hebben ze het nooit te warm of te koud

vor 9 Monaten

Ik heb een boxpakje/pyjama van Joha. Van wol is dat. Reguleert zelf de warmte en kou. Sindsdien slaapt hij weer een stuk beter! Romper lange mouwen er onder en slaapzak 3.0 tog

vor 9 Monaten

Wij hebben geen verwarming aan boven. Dus ook op haar slaapkamer niet. Wij hebben van Duux een kacheltje gekocht. Kunnen wij met de app instellen hoe warm het moet zijn en zien ook hoe warm het is. Wij hebben hem automatisch ingesteld dat hij tussen 3:00-6:00uur op 18 graden staat. Ze was hier ook altijd tussen 4:00 en 5:00 wakker. Gelijk de eerste nacht met het kacheltje weer goed doorgeslapen

vor 9 Monaten

Deze is het

vor 9 Monaten

Reactie op Ras95

Tussen de merino wol een onderlegger van wol en een een bovendekentje van ...
Hoe bedoel je dat precies? Welke heb je dan

vor 9 Monaten

Reactie op Elisa1993

Hoe bedoel je dat precies? Welke heb je dan
Wij hebben van https://slaappunt.com Is een soort zelfde idee als tupperware en jemako dus aan huis verkoop. Je kunt ook zo los bestellen hoor maar je kunt ze ook uitnodigen voor een infoavond heel interessant! Wij slapen tussen de wol en alle kids ook. Het is makkelijk schoon te houden en heel goed ook voor heel veel allergieën. Het beste voor die kleintjes Toevallig mn wiegsetje uitgeleend aan een buurvrouw, baby van maandje oud regelmatig wakker in de nacht en dan ging ze kruiken enzo opnieuw vullen. Sinds ze tussen de wol ligt slaapt ze door van 22uur tot 6uur zonder kruiken.

vor 9 Monaten

Oke dankje, doe je dan een wollen onderlegger over het matras en daarover een normaa hoeslaken?

vor 9 Monaten

Huh, ik zou nooit de verwarming aanzetten. Wij hebben een koukleumpje en ze slaat in een: -wollen pyjama - katoenen pyjama - warm vest - dikke slaapzak (puckababy wintercombi) - een dekentje Als het echt koud is, zoals laatst, nog dikke een wollen deken en pantoffels. Verder is het koud op de slaapkamer, maar zo slaapt ze echt heerlijk.

vor 9 Monaten

Reactie op Kornoelje

Huh, ik zou nooit de verwarming aanzetten. Wij hebben een koukleumpje en ze ...
Waarom zou je nooit de verwarming aanzetten? Ik vind dat zelf ook niet prettig met slapen en doe dat op mijn eigen kamer dus niet, maar de verwarming bij mijn dochter zorgt ervoor dat het daar minimaal 15 graden is (en slaat af als het warmer wordt). Heb dat persoonlijk liever dan een deken die ze over haar hoofd kan trekken.

vor 9 Monaten

Reactie op Elisa1993

Oke dankje, doe je dan een wollen onderlegger over het matras en daarover e ...
Ja klopt ja!

vor 9 Monaten

Reactie op Veer21

Waarom zou je nooit de verwarming aanzetten? Ik vind dat zelf ook niet pret ...
Omdat de verwarming de lucht droog maakt, wat slecht is voor de huid, ogen en de luchtwegen. Als je een dekentje veilig wil doen, eentje van wol kan niet ‘smotheren’ doordat die stijver is. Verder gewoon strak instoppen, zo kan er niks gebeuren. Snap wel dat als je bijvoorbeeld op het platte land woont, het erg koud kan worden op een slaapkamer. Maar de verwarming aan is slechter voor de gezondheid, dan koude lucht.

vor 9 Monaten

Reactie op Kornoelje

Omdat de verwarming de lucht droog maakt, wat slecht is voor de huid, ogen ...
Mwah ik woon in de stad en het wordt hier ook gewoon ijskoud s nachts hoor. Het is niet alsof in de stad de huizen opeens beter geïsoleerd zijn. Ieder moet doen waar diegene zich zelf het prettigst bij voelt. Ik heb liever de verwarming af en toe aan in nachten dat het nodig is (en goed ventileren overdag, luchtvochtigheid is hier in huis sowieso wat hoger dus zo'n vaart loopt het niet met een veel te droge lucht) dan te veel lagen en dekens gebruiken.

vor 9 Monaten

Reactie op Veer21

Mwah ik woon in de stad en het wordt hier ook gewoon ijskoud s nachts hoor. ...
Hahah zag helemaal voor me dat je in een hutje op de hei woonde waar de wind 24/7 tegen de gevels aanwaait 😜

vor 9 Monaten

Hier wonen wij ook gewoon in de stad hoor. Ik ga mijn kind het niet aan doen zoveel aan te kleden. Dat vind ik voor ons meisje gewoon zielig en onnodig. Dan gewoon de verwarming maar op 17-18 graden. En met 17-18 graden loopt het allemaal wel los hoor met de luchtvochtigheid. Ieder zijn ding maar mij niet gezien met al die lagen en dekens.

vor 9 Monaten

Reactie op CRLS2010

Hier wonen wij ook gewoon in de stad hoor. Ik ga mijn kind het niet aan doe ...
Zielig? Oh jee, de moedermaffia has entered the building 🐒 Ieder z’n ding dan toch? Ik vind droge lucht niet chill, jullie laagjes niet, gelukkig zijn we allemaal anders

vor 9 Monaten

Reactie op Kornoelje

Huh, ik zou nooit de verwarming aanzetten. Wij hebben een koukleumpje en ze ...
Wauw haha. Die is goed ingepakt! Fijn dat dat zo werkt in ieder geval :)