12 Reacties

één jaar geleden

Oorontsteking misschien?😥

één jaar geleden

Reactie op Gebruikerjuni15

Oorontsteking misschien?😥
Nou, overdag is hij echt vrolijk. 🤷‍♀️

één jaar geleden

Wij hebben het ook sinds een paar dagen , ons zoontje is 7 maanden. Ging een tijdje heel erg goed juist.. zot zelf te denken aan weer een slaapregressie..

één jaar geleden

Stofzuiger geluid aanzetten, dat werkt hier top.😊

één jaar geleden

Reactie op Juandeman

Wij hebben het ook sinds een paar dagen , ons zoontje is 7 maanden. Ging ee ...
Jaaa, hier tijdje ook weer goed en nu begint het weer...

één jaar geleden

Reactie op C hantal

Stofzuiger geluid aanzetten, dat werkt hier top.😊
Ah fijn dat dat werkt bij jullie. 🥰

één jaar geleden

Poeh ja dit is wel echt de fase ervoor. Ze leren in korte tijd zoveel en er gebeurt vanalles in hun koppie en lijf. Ik zou voor nu even doen wat werkt zodat ie in ieder geval aan slaap toekomt. Je maakt echt niet ineens een slaap associatie die je niet meer afgeleerd krijgt. Wij hebben een super slaper die het een paar weken terug ook ineens moeilijk had. Die konden we alleen jn slaap voeden en slapend wegleggen. Maar sinds een dag of 2 kan ze het weer zelf. Is echt even een fase :) Maarrrr oorontsteking zou je wel kunnen checken, daar hebben ze bijna alleen last van als ze liggen en drinken geeft ook verlichting.

één jaar geleden

Reactie op Bobbel

Poeh ja dit is wel echt de fase ervoor. Ze leren in korte tijd zoveel en er ...
Dank je wel voor je berichtje. 🥰

één jaar geleden

Hier net hetzelfde. Enkel gaan wandelen helpt om in slaap te vallen. Hij krijst en vecht echt tegen zijn slaap, ook in mijn armen. Daarvoor viel hij altijd zelf overal in slaap. Hoop dat de periode snel over is.

één jaar geleden

Klinkt als verlatingsangst is een fase komt goed

één jaar geleden

Klinkt als verlatingsangst is een fase komt goed
Maar in de avond lukt het wel.

één jaar geleden

Hebben wij ook, ene keer wel en andere keer niet. Die van ons is bijna 7,5 maand. Heb ook het idee dat het komt door de vele ontwikkelingen die ze doormaakt. Ik haal haar weer uit bed als ze zo krijst, lopen we en als ik merk dat ze bij mij in slaap begint te vallen dan leg ik haar weer weg. Soms moet ik dit een paar keer herhalen, maar ze slaapt uiteindelijk wel gelukkig