2 Reacties

3 maanden geleden

Hier echt precies hetzelfde met mijn zoontje van bijna 2 jaar! Ik dacht ook aan dromen/ nachtmerries. Wat je zegt; hij wil maar 1 ding en dat is samen zijn en tussen ons in liggen. Ik probeer dit altijd wel zo lang mogelijk uit te stellen, maar ben soms na een uur sussen en terug leggen er ook wel eens klaar mee en geef dan toch toe. Moet zeggen dat het nu na ongeveer 2 weken wel weer iets beter gaat. Net of weet hij nu dat we er zijn en het goed komt. Als hij huilt (lees: paniekerig schreeuwt) geef ik hem zsm even een aai over z'n bol als hij nog in bed ligt ennog niet helemaal wakker is. Het lukt nu al een paar x dat ie blijft liggen. Gok dat het een fase is. Ik hoop het voor je/ons! Ik zou zeggen, er lekker zijn voor je dochter in deze fase als ze je nodig heeft (het is ook super spannend) en op tijd consequent zijn 😉. Succes!

3 maanden geleden

Hier ook sinds een maand soms avonden slaapt ze gewoon door soms word ze wakker ik merk dat ik haar nu gewoon tussen ons in leg en gewoon elke nacht go with the Flo zijn denk ik echt dromen/nachtmerries en het is niet zo dat ze ‘s avonds niet haar eigen bed wilt liggen