6 Reacties

24 dagen geleden

Hier een zoontje van bijna 2 (18-12-2022) altijd makkelijk slapen tot afgelopen 2 weken. Snachts echt krijzen en brullen elke nacht 2-4keer eruit. Hij moest ons steeds zien. Nu hebben een nachtlampje en nu soms om 5.00 brullen, vaak speentje kwijt de slaapkamer deuren doen ze dan stukje open zowel die van hem als die van ons en dan zeggen wij: we zijn dichtbij. En dat helpt ontzettend en gaat dan wat aanrommelen en af en toe slaapt hij tot 6.30/7.00

24 dagen geleden

Misschien een rare vraag ons dochtertje had dit ook en zei bleek het te koud te hebben snachts nu heeft ze een dikkere pyjama en slaapzak aan en slaapt ze weer door.

24 dagen geleden

Reactie op Kim Middelkoop

Misschien een rare vraag ons dochtertje had dit ook en zei bleek het te kou ...
Ik weet niet of dat bij jullie ook het geval kan zijn

22 dagen geleden

Hier ook, lijkt nu weer beter te gaan. ik denk dat alles een fase is zoals ze zeggen haha en je moet er denk even door heen

21 dagen geleden

Onze zoon wordt 19-12 twee jaar. En we worstelden hier ook afgelopen maand mee! Bij ons was het echt een sprong in de (sociaal/emotionele) ontwikkeling. Na een paar weken zakten de driftbuien en verlatingsangst weer af maar het vroeg wakker worden bleef. Sinds anderhalve week slaapt hij nog maar anderhalf uur overdag en nu slaapt hij zelfs het klokje rond (heeft hij nog nooit gedaan). Wie weet heb je hier wat aan!

19 dagen geleden

Oh hier hetzelfde! Ons dochtertje wordt volgende week 2, en het gaat de afgelopen dagen heel moeilijk met slapen. Waardoor vermoeidheid, driftbuien en ze weigert alles wat haar wordt aangeboden. Het zal inderdaad een sprongetje zijn in de ontwikkeling. Het positieve is dat ze een gezonde ontwikkeling doorloopt maar oooh wat is het pittig haha! Zo pittig dat ik knuffelend met haar in bed lig en samen traantjes laat. Af en toe toch wel even nodig om voor beide op adem te komen, maar het komt goed. Alle emoties zijn oké en ze moeten eruit:D