28 Reacties

één jaar geleden

Die van mij is van 18-12 en kruipt ook

één jaar geleden

die van mij 16-12 en kruipt al een maandje zo

één jaar geleden

14-12, begon met tijgeren een maand geleden, maar kruipt nu af en toe ook sinds 1,5week. Maar trekt zich liever overal aan op 😅

één jaar geleden

Hier biiijnnnaa! En ook van 28-12 😊

één jaar geleden

8 maanden, en tijgert een beetje 🥹

één jaar geleden

Van 3-12 en kruipt nog niet

VRIEND

één jaar geleden

29-12, draait sinds kort pas om haar as, dus tijgeren en kruipen zal nog wel even duren 😂

één jaar geleden

Ons zoontje is van 2 dec en hij kruipt.

één jaar geleden

Dochter van 26-12 rolt de hele kamer door en schuift wat maar kruipen kan ze nog niet

één jaar geleden

Yuna is van 1 december en zit steeds in kruiphouding maar lukt nog niet. Ze kan wel op een armpje vooruitkomen. Ze kan net zelfstandig gaan zitten dus daar was ze eerst mee bezig 😉

één jaar geleden

Mijn dochter van 23/12 kruipt, gaat zelfstandig in zit houding en sinds een week trekt ze zich op aan tafel tot staan.........waar is de tijd gebleven dat ze lief op de borst sliepen en nog zo kwetsbaar waren🙈

één jaar geleden

Mijn kleine van 5/12 ook ☺️

één jaar geleden

Dochter van 27-12 heeft het kruipen ook ontdekt. Niks is veilig meer🤣. Ook kan ze al een tijdje zelf gaan zitten. Ze gaat zo snel🙈

één jaar geleden

30-11 nog niet🙃

één jaar geleden

Reactie op Lindab671

Mijn dochter van 23/12 kruipt, gaat zelfstandig in zit houding en sinds een ...
Hier precies hetzelfde! Zelfs de geboortedatum😍🙈

één jaar geleden

Reactie op MamaAnoukZ

Hier precies hetzelfde! Zelfs de geboortedatum😍🙈
Dan zal het aan de datum liggen hahahaha

één jaar geleden

Reactie op Eva L

29-12, draait sinds kort pas om haar as, dus tijgeren en kruipen zal nog we ...
Hahaha zal het de datum zijn🤷🏼‍♀️. Onze dochter is ook van 29-12 en draait ook alleen om haar as heen verder zit er weinig beweging in😂

één jaar geleden

Ze probeert het wel maar lukt nog niet 😅 Ze is van 21-11

één jaar geleden

Mijn zoontje is van 23-12 en kruipt al sinds 5.5 maand. Ook super trots hier op onze kleine man.

één jaar geleden

Jep hier ook een snelle! Ze tijgerde met 5,5 maand geloof ik en kroop met 6 maanden op handjes en knietjes 🥰