8 Reacties

2 maanden geleden

Hier een dochtertje van dezelfde leeftijd en is ook zo! Eerst dachten we ook tandjes, maar het blijft maar duren 馃槄 bij kind en gezin vroegen ze of ze met haar mond open slaapt en zou dus haar amandelen kunnen zijn. Indien we echt 'ongerust' waren, dan konden we naar de neus keel oor arts hiervoor. Maar voorlopig zo gelaten

2 maanden geleden

Hoi ik werk op het kinderdagverblijf en dit kan komen doordat hun mondspieren iets zwakker zijn dit kan je helpen met wat hardere eten te geven zoals rauwe Wortels. Ik weet niet of je dreumes een bips speen heeft maar daar kwijlen kinderen ook veel meer van.

2 maanden geleden

Reactie op Kim Middelkoop

Hoi ik werk op het kinderdagverblijf en dit kan komen doordat hun mondspie ...
Oh wauw! Wist dat niet van die speen. Ons meisje heeft een van friggs, zelfde bibs eigenlijk

2 maanden geleden

Reactie op Famperientje

Oh wauw! Wist dat niet van die speen. Ons meisje heeft een van friggs, zelf ...
Ja klopt veel ouders/ verzorgers weten dat niet. Wij raden ook nooit een bibs/ friggs speen aan omdat hij heel slecht voor de mondmotoriek is. Dan raden we eerder de avent, difrax of dr brown speen aan. Maar het is beter om helemaal geen speen te geven.

2 maanden geleden

Reactie op Kim Middelkoop

Ja klopt veel ouders/ verzorgers weten dat niet. Wij raden ook nooit een bi ...
Ja wist dat het beter was helemaal geen. Maar ze hangt er nu natuurlijk wel wat aan vast. Overdag proberen we die wel altijd weg te leggen zodat ze hem enkel krijgt voor slaapjes en in de opvang krijgt ze hem ook enkel voor haar dutje.

2 maanden geleden

Bedankt voor de reacties! Mijn ventje heeft tot 10 maanden gespeend met de bibs speen, daarna gooide hij hem zelf weg dus al dik een jaar geen speen meer馃槄 zal hem eens wat harder fruit en groenten geve , dat doe ik niet vaak omdat ik het doodeng vind馃檲 Ik zal eens opletten of hij met zijn mond open slaap... en dan bij de twee jaar controle bij het consultatie bureau vragen of ik er iets mee moet馃槉

2 maanden geleden

Reactie op Kimmie1995

Bedankt voor de reacties! Mijn ventje heeft tot 10 maanden gespeend met de ...
Wij hebben vorige keer ook gedacht af te wachten tot ze 2j was. Ik heb niet het gevoel dat zij er last van heeft maar natuurlijk niet de bedoeling dat het zo blijft. Kunnen dan nog altijd stappen ondernemen he :)

2 maanden geleden

Reactie op Famperientje

Wij hebben vorige keer ook gedacht af te wachten tot ze 2j was. Ik heb niet ...
Jaa inderdaad, hij heeft er ook geen last van eigenlijk, ja af en toe wat uitslag rondom de mond maar dat is snel weg naar wat bepanthene馃槉