31 Reacties

7 maanden geleden

ik heb er een via marktplaats gekocht, ik denk dat ze toen 11 maanden was. We maken er nog niet heel veel gebruik van (ligt er wss vooral aan omdat ik alleenstaande moeder ben en maaltijden kook als ze er niet bij is)

7 maanden geleden

Wij hebben een krukje van IKEA, gewoon alleen het krukje. Tot twee jaar zet ik gewoon de tripptrapp in de keuken, vanaf twee jaar kunnen ze op het krukje staan. We hebben ook kindermessen, heel leuk!

7 maanden geleden

Hier met haar 1e verjaardag aangeschaft en gebruiken hem vaak tijdens het koken!

7 maanden geleden

leertoren Tissi. Al vanaf 11 maanden dagelijks in gebruik

7 maanden geleden

Wij willen ook graag een leertoren omdat mijn zoon echt wel interesse toont wat er allemaal gebeurt in de keuken. Maar ben vooral bang dat hij een keer naar een hete pan ofzo zal grijpen. Hoe doen jullie dit?

7 maanden geleden

Ja we hebben de ette tete step n sit echt zo leuk. Met zijn verjaardag heeft hij het gekregen en we gebruiken het sinds dien elke dag. Handjes wassen, afwassen, eten koken. Hij kan er zelf op en af.

7 maanden geleden

ja hier een groot succes! gekregen toen ze 1 werd. ze vind het fantastisch om mee te kijken. ze klimt er zelf op en af. als het ding nog niet aan t aanrecht staat, gaat ze erbij staan roepen. en ze is wat minder ongeduldig als ik haar boterham aan het klaarmaken ben, want ze ziet wat ik aan het doen ben

7 maanden geleden

Reactie op Drommedaris

ja hier een groot succes! gekregen toen ze 1 werd. ze vind het fantastisch ...
Welke is dit? Is ‘ie stabiel? En zijn jullie tevreden?

7 maanden geleden

Reactie op Drommedaris

ja hier een groot succes! gekregen toen ze 1 werd. ze vind het fantastisch ...
Ook benieuwd welke deze ja

7 maanden geleden

Reactie op esmeedupee

Ook benieuwd welke deze ja
we hebben deze en zijn heel erg tevreden. goed stevig ding en als ze wat ouder is kan het bovenste gedeelte eraf https://www.bol.com/nl/nl/p/spielwerk-leertoren-vanaf-2-jaar-met-krijtbord-tot-100kg-grenen-wit/9300000158391487/?referrer=socialshare_pdp_www

6 maanden geleden

Ik lees mee! Hier kwam ik voor. Ik vind het lastig dat het prijsverschil zo groot is per merk en ik vind bij diverse prijscategorieën dat er alsnog veel negatieve recensies zijn... Ik hoopte dat iemand een inklapbare heeft en er tevreden mee is. Zo ja welke? En anders gaan we die aanschaffen die hier onder staat denk ik. Ik denk dat het mijn zoontje veel rust geeft want hij hangt steeds aan mijn been met koken.

6 maanden geleden

Wij hebben de EtteTete. Was een behoorlijke investering maar hij vind het zo leuk. We hebben hem sinds hij 11 maanden is. We laten hem vaak kijken bij het eten koken of geven hem een bakje en lepel en laten hem dan met water roeren. Het was niet te doen zonder leertoren. Kleine man hing zo aan onze benen dat we bijna niet konden komen.

6 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Ik lees mee! Hier kwam ik voor. Ik vind het lastig dat het prijsverschil zo ...
Precies dit. Daar liep ik ook tegenaan. Alles heeft wel een slechte recensies en nog weinig recensies überhaupt. Ik zou ook graag een inklapbare hebben, maar daar hoor je weinig mensen over

6 maanden geleden

Reactie op hallohallohallo

Precies dit. Daar liep ik ook tegenaan. Alles heeft wel een slechte recensi ...
Inklapbaar bedoel je dan ook te maken tot tafel/stoeltje of iets heel anders?

6 maanden geleden

Wij hebben er 1 via Etsy met heel veel goede recensies en hij bevalt hier echt super goed. Het is er 1 die je kan opklappen tot tafel + stoeltje en er zit een glijbaan bij die je eraan kan maken. Hij staat zo nooit echt in de weg omdat hij niet in de keuken staat maar in de woonkamer als glijbaan als we hem in de keuken niet gebruiken.

6 maanden geleden

Reactie op -Tessa-

Wij hebben er 1 via Etsy met heel veel goede recensies en hij bevalt hier e ...
https://www.etsy.com/nl/listing/1061617871/

6 maanden geleden

Reactie op -Tessa-

Inklapbaar bedoel je dan ook te maken tot tafel/stoeltje of iets heel ander ...
Nee, dat je hem ‘plat’ kan maken en bijvoorbeeld ergens tussen kunt schuiven om op te bergen. Als je hem niet gebruikt, dat hij niet zoveel ruimte in beslag neemt

6 maanden geleden

Reactie op hallohallohallo

Nee, dat je hem ‘plat’ kan maken en bijvoorbeeld ergens tussen kunt schuive ...
Ah oké! Geen ervaring mee inderdaad..

6 maanden geleden

Reactie op -Tessa-

Inklapbaar bedoel je dan ook te maken tot tafel/stoeltje of iets heel ander ...
https://babyplus.nl/product/mamatoyz-houten-leertoren-opvouwbaar/ Deze bijvoorbeeld

6 maanden geleden

Reactie op hallohallohallo

Nee, dat je hem ‘plat’ kan maken en bijvoorbeeld ergens tussen kunt schuive ...
Precies dit! Ik zou hem.naast de kast of achter het gordijn willen schuiven. Het huis word echt een chaos anders