31 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op hallohallohallo

https://babyplus.nl/product/mamatoyz-houten-leertoren-opvouwbaar/ Deze bij ...
Ja! Alleen ik vind het wel duur. Maarja als het een gebruiksvoorwerp is dan levert het zijn geld wel op. Ik zag een goedkopere op bol maar iedereen zegt dat die valbeveiliging veel te ver naar achter zit dus dat kleintjes er tussendoor vallen. Ik ben benieuwd met welke versie ik uiteindelijk thuis kom. Ook ben ik begin mei uitgerekend van baby nummer 2 🥰 Dus met veel spullen vraag ik me af of na anderhalf jaar mijn zoontje zonder kan, of dat we voor onze dochter ook zo een ding moeten kopen. (Evenals buggy enzo haha) maar stap voor stap

6 maanden geleden

Wij hebben hem sinds dit weekend. Helemaal blij mee ze is nu 14 maanden. Wij hebben de ikea variant super makkelijk te maken en prima.

6 maanden geleden

Reactie op Cil

Wij hebben hem sinds dit weekend. Helemaal blij mee ze is nu 14 maanden. W ...
Heb jij misschien een link van deze?

6 maanden geleden

Reactie op Moon1981

Heb jij misschien een link van deze?
Hoi, het zijn 2 losse krukjes van de ikea. En deze op elkaar gemaakt . Pinterrest staat de handleiding

6 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Ja! Alleen ik vind het wel duur. Maarja als het een gebruiksvoorwerp is dan ...
Ik vind sowieso babyspullen idioot duur 🤭. Die goedkope had ik ook gezien inderdaad. Daarom bij zo’n dure bang voor een miskoop. Ik zou ook niet weten in welke winkel je er 1 in het echt zou kunnen bekijken?

6 maanden geleden

Reactie op Cil

Hoi, het zijn 2 losse krukjes van de ikea. En deze op elkaar gemaakt . Pin ...
Wat leuk gedaan, scheelt enorm in je portemonnee.

6 maanden geleden

Reactie op Moon1981

Wat leuk gedaan, scheelt enorm in je portemonnee.
Zeker voor 35€ ben je klaar

6 maanden geleden

Reactie op Cil

Zeker voor 35€ ben je klaar
Oh voor dat bedrag ga ik het zeker proberen!

6 maanden geleden

https://pin.it/6c7FDwK2X

6 maanden geleden

Wij gebruiken hem dagelijks vanaf dat ze 11 maanden was. Ze mag meehelpen, snijden met een kindermes natuurlijk en vind het geweldig :) Ik zet haar verjaardag genoeg van de pannen af zodat ze daar niet bij kan. Als er een pa open gaat dan pakt ze er graag iets uit en zou ze hem wel om kunnen trekken dus daar wel even mee oppassen.