40 Reacties

vorig jaar

Mijn dochter is trouwens 11,0 kg en 88cm☺️

vorig jaar

86 cm en 13 kilo? Ik heb begin februari pas weer de afspraak bij het consultatiebureau dus ik ben benieuwd!

vorig jaar

Die van ons (zoontje) is rond de 14/14,5 kilo en ong 94á95cm maar papa is ook erg lang haha

vorig jaar

Mijn dochter 12.8 kg en 90 cm

vorig jaar

Ons dochtertje zit nu in maatje 80/86 en woog afgelopen maandag 10,8 kg (we hadden haar zelf op de weegschaal gezet)

vorig jaar

Ons zoontje weegt momenteel ook 11 kg (vorige week ziek geweest) . Zal over 1 week wel weer terug op 12 kg zijn. Hij is ongeveer 90 cm. Hij zit ook met gewicht altijd op de -1 lijn en zijn lengte op de 0 lijn. Ik krijg daar eigenlijk nooit commentaar op.

vorig jaar

Onze zoon is van 25nov22 2 jaar en 2 maanden nu Is 97 cm en weegt 13 kilo Draagt maat 98 nu!

vorig jaar

Mijn dochter is 80 dagen geleden gemeten en gewogen: 92cm en 14kg. Maar dus toen ze 1 jaar en 11 maanden was. Nu 2 maanden verder, weet ik niet precies hoeveel.

vorig jaar

Mijn dochtertje is 11.6 kilo en 86 cm. Zij eet ook weinig tot niks, ze hebben met spoed haar keelamandelen verwijderd in de hoop dat het beter gaat maar ze wil nogsteeds niks eten. Ook drinkvoeding wil ze niet.

vorig jaar

Reactie op Dootje19960

Mijn dochtertje is 11.6 kilo en 86 cm. Zij eet ook weinig tot niks, ze hebb ...
Dit is toch niet extreem weinig? Puur nieuwsgierig, ons zoontje eet ook in periodes minder en dan weer meer: wat eet ze op een dag?

vorig jaar

88cm en 13kg, afgelopen week gemeten/gewogen. Ons zoontje is met 11 maanden een week in het ziekenhuis geweest met RS, met 14 maanden operatie aan bronchogene cyste met 9 dagen IC. Groeicurve was enorm afgebogen (tussen 6 en 12 maanden 1kg aangekomen en 2cm gegroeid). Heeft ruim een half jaar dieetvoeding gehad en zit nu mooi gemiddeld qua lengte en gewicht. Hij kwam van p95. Maar ik vind 11kg niet gek met zoveel ziek zijn. Wat zegt de kinderarts er van? Daar zou ik sowieso meer naar luisteren dan het cb

vorig jaar

Mijn dochter draagt nu maat 98 en is circa 13,5/14 kg

11 maanden geleden

Onze dochter weegt nu 11kg en is 81cm. Qua kleding zit ze in 80/86. Kinderarts zei dit is meer dan prima voor haar lengte

11 maanden geleden

Wij moeten morgen naar het cb maar mijn zoon wijkt qua gewicht nogal af van jullie kindjes dus ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Mijn zoon is ongeveer 93 cm en woog gisteren thuis 16 kilo. Begin september woog hij in het ziekenhuis 14.3 kilo. Mijn zoon oog niet dik of stevig gewoon een normaal postuur en draagt maat 92/ 98. Mijn collega heeft een zoon die 2 dagen ouder is. Zijn zoon is 95 cm en weegt 13 kilo en hij kreeg te horen dat zijn kind obesitas heeft. Terwijl zijn zoon ook slank gebouwd is.

11 maanden geleden

Mijn dochter is 96cm en 14,5kg. Draagt maat 98/104

11 maanden geleden

Geboren met 41cm en 1820 gram. Nu een grote stoere knul van ruim 2 met 92 cm en 13,9 kilo. Volgens het cb zit hij nu zelfs iets boven het gemiddelde.

11 maanden geleden

Hier ook een kleintje. Maar qua ontwikkeling doet ze het prima dus ik geloof het allemaal wel. Mogen wel met 2,5jaar nog een keer extra naar de jeugdarts. Maar dat had ik met de oudste ook. Dochter is vorige week geweest met 2j en bijna 2m en woog 10,1kg en is 80cm.

11 maanden geleden

Reactie op Njoy1991

86 cm en 13 kilo? Ik heb begin februari pas weer de afspraak bij het consul ...
Mijn dochter ook zoiets qua lengte en gewicht ook 13. Ben benieuwd of dat dan te zwaar is? Als ik het vergelijk met anderen hier, benieuwd wat ze zeggen bij jou

11 maanden geleden

2 Jr en 1 maand mijn dochter. Ze is 12 kilo en 88 cm.

11 maanden geleden

Reactie op Chantalv1995

2 Jr en 1 maand mijn dochter. Ze is 12 kilo en 88 cm.
Oh ja en in shirtjes maat 98 en broekjes maat 92