190 Reacties

茅茅n jaar geleden

Hier een meisje van 23 december, weegt 7,1 kg en is 68cm

茅茅n jaar geleden

Reactie op NEA1

9 maanden en 70cm en 7,8 kg馃グ
Wat kan het dan verschillen h猫 die van mij ook 70 cm en 7,8 kg maar pas 7,5 maand oud

茅茅n jaar geleden

21-12 en gisteren was hij 12.5 kg en 80 cm

茅茅n jaar geleden

Ik heb werkelijk waar geen idee 馃ぃ in september ga ik weer naar het CB. Verder kijk ik nu naar haar en zie ik dat ze er gezond en blij uit ziet

茅茅n jaar geleden

29-12 gisteren bij het consultatiebureau was ze 7,3 kg en 68.1 cm klein meisje dus

茅茅n jaar geleden

Reactie op Kim Middelkoop

29-12 gisteren bij het consultatiebureau was ze 7,3 kg en 68.1 cm klein mei ...
23-12, net thuis gewogen en 7,3kg en ongeveer 69cm (ook een klein meisje)鈽猴笍

茅茅n jaar geleden

Zoontje 2 dec geboren. Weegt nu 10.2kg en is 76cm lang.

茅茅n jaar geleden

Nu ik al de gewichten en lengtes zo zie, ben ik nu dus bang dat mijn zoontje te klein is terwijl CB had gezegd dat hij qua gewicht boven de middenlijn zit en lengte perfect is Hij is 9m+5d gewicht is 9,6 kilo en lengte is 72 cm

茅茅n jaar geleden

29 december 馃槉 75cm en 10,4 kilo

茅茅n jaar geleden

Reactie op MirandaRoyce261222

Nu ik al de gewichten en lengtes zo zie, ben ik nu dus bang dat mijn zoontj ...
Mijn dochter was bij 9 maanden even lang en een kilo lichter dan jouw zoon. Ook in mijn omgeving hoor ik vooral gemiddeld-lange kindjes met laag-gemiddeld gewicht. En zo lang ze volgens hun eigen curve blijven groeien is het goed h茅!

茅茅n jaar geleden

Reactie op MirandaRoyce261222

Nu ik al de gewichten en lengtes zo zie, ben ik nu dus bang dat mijn zoontj ...
Wij gaan morgen maar onze dochter is echt klein, dus zou mij geen zorgen maken. Met 8mnd was ze bijna 65cm en 5,8 kg.

茅茅n jaar geleden

Reactie op MirandaRoyce261222

Nu ik al de gewichten en lengtes zo zie, ben ik nu dus bang dat mijn zoontj ...
Vrijdag met mijn zoontje geweest was toen 9maand en 9dagen. 8,4kilo en 71 cm. Groeit gewoon goed volgens zijn eigen lijn馃榾

茅茅n jaar geleden

Reactie op MirandaRoyce261222

Nu ik al de gewichten en lengtes zo zie, ben ik nu dus bang dat mijn zoontj ...
Nee joh! Mijn dochtertje zit op de -1 lijn en is minder dan 7,5 kg en nog geen 70cm

茅茅n jaar geleden

Reactie op MamaAnoukZ

Nee joh! Mijn dochtertje zit op de -1 lijn en is minder dan 7,5 kg en nog g ...
Hier ook -1 lijn grappig om te zien dat met jongens en meisjes verschilt

茅茅n jaar geleden

Reactie op MirandaRoyce261222

Nu ik al de gewichten en lengtes zo zie, ben ik nu dus bang dat mijn zoontj ...
Nee joh ik was met 7,5 maand geweest toen woog ze 7650 en al 74 cm 馃槀 nu 9 maanden dus geen idee maar het verschilt zo per kind. De een is wat langer dan de ander nou dat moet helemaal niet erg zijn

茅茅n jaar geleden

Hier meisje van 23-12. We zijn drie weken terug geweest met 8,5 maand. Toen was ze 73cm en 11,5kg. Genoeg reserves 馃槤. Komt vanzelf goed denk ik maar.

茅茅n jaar geleden

Gecorrigeerd 9,5 maand oud , 77 cm en 10,1 kilo

茅茅n jaar geleden

Reactie op MamaAnoukZ

23-12, net thuis gewogen en 7,3kg en ongeveer 69cm (ook een klein meisje)鈽猴笍 ...
Hier hetzelfde en ze is van 22-12

茅茅n jaar geleden

Zoontje is met 33 weken geboren op 29 november en woog gisteren 9.930 en is 74 cm groot. Kinderarts gaf aan dat hij mooi op geboorte curve staat

茅茅n jaar geleden

Dochter van net 10 maanden was gisteren 10 kilo en 79 cm. Ze vonden het een flinke meid al zie ik dat niet zo erg haha