38 Reacties

één jaar geleden

Ik snap je zorgen. Jammer dat er zo op gereageerd wordt door andere mama’s.. ik kan je helaas niet helpen

één jaar geleden

Ik heb het bij mijn zoontje niet opgemeten maar dat hij nu klein is wijt ik nog een beetje aan de vetjes haha. De komende jaren zal het ook nog verder groeien dus zou me er niet al te druk om gaan maken

één jaar geleden

Ik snap je zorgen wel. Je wilt immers dat je kindje later ook een fijn leven heeft zonder al te veel 'beperkingen'. Wellicht iets om te vragen bij het consultatiebureau? Ik weet zeker dat ze je vraag niet gek vinden. Anders heb je er straks misschien spijt van. En trek je van de nare opmerkingen niks aan. Ook dit soort dingen mogen besproken worden 😊

één jaar geleden

Ik vind sommige reacties hieronder erg vreemd. Je stelt een hele terechte vraag. Ik zou, net als chantal000, even de vraag neerleggen bij het consultatiebureau. Jij wilt het beste voor je kleine. Ik ben benieuwd naar wat het consultatiebureau te zeggen heeft.

één jaar geleden

Nou wat een opmerkingen van sommige mama's zeg. Ook dit mag toch gewoon besproken worden, staat toch nergens dat ze er een meetlat langs heeft gehouden, ze kan ook een inschatting gemaakt hebben. Ik snap je zorgen, voorzover ik weet is de lengte nu niet perse bepalend voor de toekomst, maar als ik jou was zou ik het idd een keer navragen om jezelf gerust te stellen. Absoluut geen rare vraag. En voor de dames die zo reageren, ik ken iemand van mijn leeftijd die dit probleem heeft, is voor hem echt geen grapje en een serieus probleem met behoorlijk veel onzekerheid. Mocht er nu iets aan gedaan kunnen worden is dat toch alleen maar fijn voor de toekomst.

één jaar geleden

Ik ben er voor naar de dokter geweest omdat ik me ook zorgen maakte. Blijkt hij een verdoken penis te hebben, zit nog deel verstopt onder zijn babyvet. Maak u dus echt geen zorgen

één jaar geleden

Reactie op Aleksandra99

Je doet alleen alsof een mama iets fout doet als ze zich zorgen maakt over haar eigen kind. Nogmaals zorgelijk dat een aantal van jullie hier zo op reageren, zegt meer over jullie dan over de bezorgde mama.

één jaar geleden

Ik vind het enorm jammer dat iemands gevoel/zorgen niet serieus wordt genomen en zelfs belachelijk wordt gemaakt. Laten wij elkaar met respect behandelen en een forum creëren waarin al het moois, maar ook waar onze zorgen/angsten/onzekerheden/vragen enzovoort er mogen zijn. @wifol, Bedankt voor het toevertrouwen van je zorgen! 🌷

één jaar geleden

Reactie op Aleksandra99

Dat jij je daar verder niet druk om maakt is fijn, doe ik hier ook niet maar kan toch niet zo zijn dat als een mama zich er wel druk om maakt dat ze meteen reacties krijgt alsof ze iets met haar kind doet wat niet kan. Als je er zo over denkt reageer dan de volgende keer niet zo flauw of beter nog gewoon niet en laat andere mensen die er wel ervaring mee hebben, want zoals ik lees zijn er meer mama's die ermee te maken hebben, hun verhaal doen. We zijn hier toch om elkaar te helpen en niet aan te vallen.

één jaar geleden

Misschien is het handig als jullie de discussie laten voor wat het is! Fijne avond dames!

één jaar geleden

https://forum.ikenmama.nl/t/te-klein/8441 Lees dit even, daar wordt ook eea over gezegd. Zelf geen idee hoe het hier zit eigenlijk, heb niet gemeten. Oogt allemaal in proportie in ieder geval. Zal het ook eens navragen bij het cb wat normaal is.

één jaar geleden

Hi dames, Wat een ontzettend nare en onvriendelijke reacties zag ik zojuist. Ik heb de gehele off-topic discussie en andere vervelende opmerkingen richting ts weggehaald. Jullie hoeven het niet met elkaar eens te zijn, maar blijf elkaar met respect behandelen. Elkaar uitschelden is hier op het forum echt niet de bedoeling. Ik wil jullie vragen om verder on-topic verder te gaan. Ik denk dat deze mama zich zorgen maakt en graag ervaringen hoort van andere moeders (of vaders) met zonen. Laten we daar op focussen. Liefs, Micky

één jaar geleden

Wat goed dat je hierbij stil staat! En nagaat of "het hoort"😘

één jaar geleden

Hoi Wifol, Ik wil je toch nog even een berichtje sturen. Hoe is het met je? Heb je het na kunnen vragen bij cb? (Misschien heb je toevallig een afspraak staan)… Ik vind het echt goed van je dat je oog hebt voor je zoon en ook voor zijn (eventuele) toekomst.

één jaar geleden

Reactie op Mama van K

Hoi Wifol, Ik wil je toch nog even een berichtje sturen. Hoe is het met j ...
Wat lief! Heel erg bedankt. Ik heb navraag gedaan bij het CB. Mijn zoontje heeft wat vetjes (😉), waardoor er een dikke huidplooi overheen valt. Ze houden het verder goed in de gaten. Ik werd gelukkig zeer goed geholpen en serieus genomen. Bedankt voor het begrip & advies van de meesten op dit topic. Liefs!

één jaar geleden

Reactie op Wifol

Wat lief! Heel erg bedankt. Ik heb navraag gedaan bij het CB. Mijn zoontje ...
Wat fijn om te horen! Bedankt voor de update. 🙂