3 Reacties

6 maanden geleden

Wat ontzettend sneu! Ik heb er geen verstand van dus kan je helaas niet helpen. Wil wel even zeggen dat je misschien beter de foto kunt afdekken / aanpassem / bewerken. Je weet nooit wat voor viezerikken aan de haal gaan met de foto van je zoontje. Sterkte! Hopelijk kunnen ze hem snel helpen 🥰

6 maanden geleden

Hi! Ik heb de bijgevoegde foto weggehaald omdat hier duidelijk het geslachtsdeel van het kindje te zien was. Het forum is een openbare plek en ook te vinden via Google. We willen voorkomen dat mensen met slechte bedoelingen op het forum op zoek gaan naar dit soort foto’s. Succes! Liefs, Micky

6 maanden geleden

Hey hoi, Hier ook een zoontje die met 8 weken oud geopereerd is aan een liesbreuk. Hij is 5 weken te vroeg geboren dus was gecorrigeerd 3 weken oud. Zijn balletjes waren wel ingedaald maar wij zagen ook een dikke zwelling zitten. Eenmaal bij de huisarts kon de huisarts ook niks vinden en vroeg zich af of ik mij niet vergist had. Ik wees vervolgens de plek aan waar de zwelling eerder zat en vroeg of hij het daar niet hard vond. De dokter gaf me gelijk en constantere een liesbreuk. We zijn naar huis gestuurd met de mededeling zolang het weg te drukken is het goed was. 2 dagen later merkte we weer die dikke zwelling op en hij was ook niet meer weg te drukken. Onze jongen gilde het ook uit van de pijn en in het ziekenhuis bleek de breuk bekneld te zitten. Dit is toen nog 3 keer gebeurd ( in het ziekenhuis) en hij is 2 dagen later er aan geopereerd.