19 Reacties

één jaar geleden

Mijn zoontje had een loopauto vanaf 7 maanden. Inmiddels loopt hij nu ook ruim een maand als een speer overal langs (houdt ook nog alles vast). Als ik hem nu in zijn loopauto zet wordt hij eigenlijk een beetje gefrustreerd omdat hij beperkt in zijn vrijheid lijkt te zijn. Ook zet ik hem wel eens in de tuin in zijn loopauto. Dat vind hij dan wel weer prima.

één jaar geleden

Reactie op willissac

Mijn zoontje had een loopauto vanaf 7 maanden. Inmiddels loopt hij nu ook r ...
Mag ik vragen welke je hebt voor je zoontje?

één jaar geleden

Reactie op Fghj

Mag ik vragen welke je hebt voor je zoontje?
Ik had er een van de prenatal

één jaar geleden

jaa wij hebben sinds kort een loopauto, hij vind t al wel wat. via marktplaats gekocht !

één jaar geleden

dit is m kan je ook ombouwen zodat hij er echt achter kan lopen als hij ouder is.

één jaar geleden

Hou er wel rekening mee dat loopstoelen worden afgeraden i.v.m. de ontwikkeling van een kind. 😊

één jaar geleden

Reactie op iiiertje

Hou er wel rekening mee dat loopstoelen worden afgeraden i.v.m. de ontwikke ...
Weet ik inderdaad, ik bedoel ook meer de echte loopauto's net als de loopfietsjes. Waar ze bovenop zitten.

één jaar geleden

Dat dacht ik idd al. Wij hebben de Vtech baby rijd & leer locomotief. Deze vindt hij nu al helemaal geweldig door alle knopjes die erop zitten. Hij zit er verder nog niet op. We zijn nog wel van plan om nog een loopfietsje voor zijn verjaardag te vragen.

één jaar geleden

Reactie op Fghj

Weet ik inderdaad, ik bedoel ook meer de echte loopauto's net als de loopfi ...
Loopauto's zou je even moeten passen met je kindje. Hebben ze best lange benen voor nodig omdat ze wijdbeens zitten. Denk dat een driewieler loopfiets eerder kan, maar veel zijn vanaf 2 jaar ivm lengte. Zou misschien gewoon eventjes naar een winkel gaan en uitproberen hoe ze erop zit.

één jaar geleden

Zo'n fietsje met 4 wieltjes lukt sneller denk omdat het minder breed is. Zoiets; https://www.banditsandangels.com/bandits-angels/little-starter-retro-green-p-144986318.html?utm_source=google&utm_medium=googleshopping&utm_campaign=googlemerchantcenter&gclid=Cj0KCQjwpompBhDZARIsAFD_Fp9T-pcFkN5wm5aVIhvbPEvNDnh8gBZsZstw6Vl-s7FrkZdHPKFr10gaAhdLEALw_wcB

één jaar geleden

Reactie op MamaM93

Zo'n fietsje met 4 wieltjes lukt sneller denk omdat het minder breed is. Z ...
Ik was nog niet klaar 🤣 Op eerste verjaardag gegeven van de oudste en super veel plezier van. Binnen en buiten gebruikt. Soms pakt ze hem nog 🫢 Ze kan inmiddels op een driewieler of fiets met zijwieltjes maar hij blijft leuk. Straks kan de jongste er ook op want hij is nog helemaal goed 😄

één jaar geleden

Ja, heel leuk! Onze dame is 9 maanden en loopt ook overal langs. Ze vindt de bakfiets fantastisch. Nog wel veel achteruit maar probeert ook echt vooruit te komen.

één jaar geleden

Overigens is de bak ook heeeeel interessant

één jaar geleden

Reactie op CRLS2010

Ja, heel leuk! Onze dame is 9 maanden en loopt ook overal langs. Ze vindt d ...
Oh wat een plaatje😍. En wat een leuke bakfiets, dat is misschien wel een optie voor ons

één jaar geleden

Reactie op Fghj

Oh wat een plaatje😍. En wat een leuke bakfiets, dat is misschien wel een o ...
Hij is van Bandits and Angels. Erg leuk!

9 maanden geleden

Mijn dochter heeft deze zaterdag voor haar verjaardag gekregen. Superleuk 😁 ze kan nog niet heel goed vooruit maar wel net bij de grond.

9 maanden geleden

Wij hebben de trybike! Een driewieler loopfiets die daarna omgebouwd kan worden naar een tweewieler. Ons meisje is kleiner dan gemiddeld en iedereen zei dat de trybike heel hoog is. Wij zijn naar een winkel gegaan om te testen en ze kon prima met de teentjes bij de grond en ging zelfs al lopen😂 we hebben hem gekocht voor haar verjaardag (23-12)!

9 maanden geleden

Deze hebben wij!

9 maanden geleden

Ik heb een loopfietsje van bandits and angels. De houten variant die als 3 en 2wieler kan. Ontzettend veel plezier van gehad. Onze oudste heeft hem op zijn eerste verjaardag gekregen. Was heel klein maar kon er snel mee uit de voeten als driewieler, iets voor zijn 2e verjaardag als tweewieler. Moeten hem nu weer even ombouwen naar driewieler voor onze dochter.